اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آمریکا به دنبال تقویت منافقین است/ ایرانیان الگوی بسیاری از جوامع دیگر هستند

خبرنگار آمریکایی ایرانی شبکه پرس تی وی ایران در اجتماع هزاران نفری دانشجویان یزدی گفت: آمریکایی‌ها فقط به فکر تقویت منافقین و اسرائیل هستند و در زمان دستگیری سال گذشته‌ام توسط آمریکایی‌ها از من در خصوص آمریکا نپرسیدند و آنان حتی به نفع مردم آمریکا هم کار نمی‌کنند.

آمریکا به دنبال تقویت منافقین است/ ایرانیان الگوی بسیاری از جوامع دیگر هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، مرضیه هاشمی در کنگره بزرگداشت 135 شهید دانشجوی استان یزد و اجتماع چند هزارنفری سلیمانی‌ها در دانشگاه یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از جوانان خواست هیچ‌گاه ارزش شهدا را فراموش نکنند.

خبرنگار آمریکایی ایرانی شبکه پرس تی وی ایران اظهار کرد: وقتی در سن 22 سالگی دانشجوی رشته خبرنگاری بودم و حوادث انقلاب ایران را بررسی می‌کردم توجهم به انقلاب اسلامی جلب شد و همان موقع تصمیم گرفتم قرآن را بخوانم و پس‌ از آن مسلمان و شیعه شدم.

هاشمی افزود: خانواده‌ام خیلی از من سؤال می‌کردند و من باید مطالعه می‌کردم تا بتوانم به سؤالات پاسخ دهم و پس از مسلمان شدنم از کار در تلویزیون آمریکا اخراج شدم و کارم تمام شد.

وی بیان کرد: هنگام قطعنامه ۵۹۷ به ایران آمدم و شوهرم یک ایرانی است و پس از چند سال زندگی در ایران وارد شبکه پرس تی وی شدم و تاکنون ۱۲ سال است که در این شبکه کار می‌کنم و مستندسازی انجام می‌دهم.

خبرنگار آمریکایی ایرانی تصریح کرد: ۲۳ دی ۹۷ برای دیدار برادر بیمارم به آمریکا رفتم و در فرودگاه، پلیس فدرال من را دستگیر و زندانی کرد.

هاشمی با ابراز تأسف از حقوق بشر آمریکایی گفت: آن‌ها فقط از حقوق بشر و آزادی بیان حرف می‌زنند اما در آنجا اصلاً قانون را رعایت نمی‌کنند.

وی یکی از دلایل آزادی خود را حرکت رسانه‌ای و فشار رسانه‌ها به دولت آمریکا عنوان کرد و افزود: دعای خیر مردم هم سبب آزادی من شد.

خبرنگار آمریکایی ایرانی اذعان کرد: برای موفق شدن همچون توصیه امام خمینی (ره) باید خلاف شیطان بزرگ اقدام کرد و من هم پس از دستگیری با فارسی به دخترم گفتم موضوع زندانی من را رسانه‌ای کنید.

هاشمی گفت: در حالی‌که رسانه‌های انقلابی در جنگ نرم بسیار فعال‌اند ولی غربی‌ها برای دروغ گفتن تخصص دارند و در جنگ نرم و انقلاب رنگی اقدام می‌کنند و 90 درصد رسانه روزنامه و تلویزیون دنیا توسط شش شرکت بزرگ آمریکایی که همسو با دولت آمریکاست اقدام می‌کنند.

*آیا برای منافقین و اسرائیل مستند ساخته‌ای؟

وی بابیان این‌که در بدو دستگیری گفتم در ایران آزاد هستم و در آمریکا آزادی را ندیدم ادامه داد: سؤالات اول آن‌ها این بود که در ایران آیا برای اسرائیل و منافقین مستند ساخته‌ام یا نه؟ آمریکایی‌ها فقط به فکر تقویت کارهای منافقین و اسرائیل هستند و از من در خصوص آمریکا نپرسیدند حتی به نفع مردم آمریکا کار نمی‌کنند به‌قدری در تبلیغات هزینه می‌کنند که شما جوانان ایرانی دیدگاه مذهبی‌تان و ارزش‌های دینی‌تان کمرنگ شود.

*تمرکز آمریکایی‌ها روی خانواده است

خبرنگار آمریکایی ایرانی گفت: رسانه‌های غرب اکنون تمرکز خود را بر خانواده گذاشته‌اند و دین اسلام به ما می‌گوید مادر «انسان‌ساز» است و شهید خوبی چون سردار سلیمانی تربیت می‌شود و این مادر شدن خیلی ارزشمند است و اگر شما مادر خوب باشید فرزند خوب را تربیت خواهید کرد.

هاشمی هشدار داد: لازم است هوشیار باشید چون شما ایرانیان الگوی جوامع هستید و سبب شدید من به سمت اسلام بروم.

*خط مقاومت جان خود را فدای اسلام و ایران می‌کند

وی اذعان کرد: ایران گرچه از لحاظ کشوری در زمان دفاع مقدس مظلوم بود اما اکنون خط مقاومتی داریم که از سراسر دنیا جان خود را برای اسلام و جمهوری اسلامی می‌دهند.

خبرنگار آمریکایی ایرانی حرکت ۴۰ سال پیش ایران با آن ارزش‌ها و اهداف را سبب توجه مردم دنیا به انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اهداف بزرگ‌تر انقلاب اسلامی در ایران تأسیس جامعه اسلامی و تمدن اسلامی است که باید همه همراه باهم برای زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) حرکت کنیم.

هاشمی بیان کرد: خون‌های زیادی برای اسلام و جمهوری اسلامی ایران ریخته شده است اما باید دفاع کنیم و به‌راحتی چیزهای ضد خود را قبول نکنیم و من امیدوارم که مردم ایران با بصیرت و انتخاب درست در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/90030/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول