اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

خسروی سرپرست فدراسیون ووشو شد+عکس

با حکم وزیر ورزش و جوانان، سرپرست فدراسیون ووشو منصوب شد.

خسروی سرپرست فدراسیون ووشو شد+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حکمی مهدی علی نژاد را بعنوان معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی منصوب کرد. بعد از صدور حکم معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش، مهدی علی نژاد از ریاست فدراسیون ووشو کناره گیری کرد.

متن استعفای علی نژاد از ریاست فدراسیون ووشو به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سلطانی‌فر؛ وزیر محترم ورزش و جوانان

با سلام و احترام؛

اینکه به لطف خداوند متعال و اعتماد جنابعالی امکان خدمتگذاری در سنگری جدید برای اینجانب فراهم آمده است و در تبعیت از قوانین جاری کشور و بمنظور جلوگیری از هرگونه تضاد منافع که لازمه حکمرانی خوب می‌باشد، پس از قریب به 13 سال کار و فعالیت شبانه روزی در کنار همکارانم در فدراسیون ووشو که منجر به رشد و توسعه کمی و کیفی این رشته گردید که اوج آن کسب مقام قهرمانی جهان برای دومین دوره پیاپی و اینبار در مهد ووشو کشور چین بود، استعفای خود را از ریاست فدراسیون ووشوی ایران تقدیم می‌نمایم.

قطعا کسب موفقیت‌های فراوان به دست آمده، جز در سایه توفیق الهی، تلاش یک تیم بزرگ و حمایت روسای محترم سازمان تربیت بدنی و وزرای ورزش و جوانان در طول مدت تصدی اینجانب در ریاست آن فدراسیون و به ویژه جنابعالی که با حمایت‌های همیشگی‌تان امکان دستیابی به دو بار قهرمانی جهان در مدت وزارت خود را فراهم آوردید حاصل نمی‌شد.

لذا جا دارد که از همه این بزرگواران و همچنین جامعه بزرگ و صمیمی ووشو شامل روسای محترام هیات‌ها، قهرمانان، مربیان،  داوران، مدیران باشگاه‌ها و همکارانم در ستاد فدراسیون کمال تشکر و امتنان را داشته باشم و امیدوارم هرگونه قصور احتمالی بنده در طول این مدت را با بزرگواری عفو نمایند.

انشاء الله که ووشو ایران تحت مدیریت مسئولین جدید خود کما فی السابق بر تارک ووشوی جهان بدرخشد و برگ‌های زرینی یکی پس از دیگری در کارنامه قهرمانان عزیز این رشته زیبا ورق بخورد.

در پس استعفای علی نژاد از ریاست فدراسیون ووشو، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز در حکمی، علیرضا خسروی را به عنوان  سرپرست فدراسیون ووشو منصوب کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول