اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

خداوردی: زمان، هیتلر و صدام را تنبیه کرد/ ظاهرا کسی که پول ندارد باید بمیرد

سرمربی تیم والیبال پیام گفت: به هیچ موضوعی توجه نمی‌کنم و فقط برگشتم تا شاید بتوانم قدمی برای احقاق حق بازیکنان بردارم.

خداوردی: زمان، هیتلر و صدام را تنبیه کرد/ ظاهرا کسی که پول ندارد باید بمیرد

اکبر خداوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد حذف تیم والیبال پیام از رقابت‌های لیگ برتر به دلیل عدم تعهد به مسائل مالی اظهار داشت: مشکلات تیم ما زیاد است، اما من درمورد تصمیمی که فدراسیون گرفته و واکنش باشگاه اطلاعات زیادی ندارم. شرایط سختی در مشهد داریم که امیدوارم هرچه زودتر حل شود.

وی ادامه داد: میانگین سنی تیم ما زیر 20 سال است و با این شرایط عملکرد خیلی خوبی مقابل فولاد سیرجان داشتیم. ما با نتیجه 3 بر 2 به سیرجان باختیم، اما واقعاً کسی فکر نمی‌کرد شرایط اینگونه شود؛ حتی فدراسیون هم فکر می‌کردم شاهد دیداری یک طرفه باشیم و به همین دلیل یکی از ضعیف‌ترین داوران را برای بازی ما انتخاب کرد. داور اول این مسابقه عملکرد بدی نداشت، اما داور دوم خیلی ضعیف بود. نمی‌خواهم بهانه‌تراشی کنم، اما ما 10 برابر توان خود تلاش کردیم و داوری مانع پیروزی ما شد.

سرمربی تیم والیبال پیام در پاسخ به این سوال که چرا چند هفته این تیم را ترک و دوباره بازگشت، تصریح کرد: من دوست داشتم که بازیکنان به کمترین حق خود از نظر مالی برسند و به همین دلیل نخواستم بهانه‌ای دست کسی بدهم. به هیچ موضوعی توجه نمی‌کنم و فقط برگشتم تا شاید بتوانم قدمی برای احقاق حق بازیکنان بردارم. به هر حال همه بازیکنان باید نانی سر سفره خانواده‌ خود ببرند.

خداوردی با بیان اینکه انگار تیمی که پول ندارد باید بمیرد، عنوان کرد: متاسفانه بی‌پولی ما و پولداری برخی تیم‌های دیگر باعث ایجاد تبعیض هم می‌شود. در حال حاضر نمی‌دانم چه اتفاقی برای تیم خواهد افتاد. فقط می‌دانم تماس‌هایی گرفته شده و آقایان در حال بررسی مشکل هستند. شواهد نشان داده که در نهایت پیام به لیگ بازمی‌گردد که من هم امیدوارم اینگونه باشد.

وی گفت: برخی از آقایان سنگ‌اندازی می‌کنند، چون احتمالا معتقدند که اگر تیم پیام نباشد می‌توانند تیمداری کنند، اما آقایان بدانند که زمان، هیتلر و صدام را تنبیه کرد و قطعاً آنها را هم تنبیه می‌کند. نمی‌دانم چرا فکر می‌کنند که اگر پیام منحل شود سال آینده فدراسیون به آنها التماس می‌کند تا تیمداری کنند. به هر حال امیدوارم تکلیف من و بازیکنان و تیم پیام زودتر مشخص شود و بازیکنان بتوانند به حق و حقوق خود برسند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول