اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نقش سازنده زنان «جزیره هرمز» در انتخابات

بخشدار جزیره هرمز تصریح کرد: حضور قدرتمند بانوان جزیره در پای صندوق‌های رأی، نقش بسیار مهمی در میزان مشارکت اهالی این جزیره در عرصه انتخابات دارد.

نقش سازنده زنان «جزیره هرمز» در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره هرمز، سید مجدالدین حسینی ظهر امروز در جمع بانوان و فعالان اجتماعی جزیره هرمز اظهار داشت: حضور قدرتمند بانوان در پای صندوق‌های رأی، نقش بسیار مهمی در میزان مشارکت مردم در عرصه انتخابات دارد.

وی به نقش زنان قبل از برگزاری انتخابات برای حضور حداکثری تأکید کرد و افزود: باید فضا به گونه‌ای باشد که پس از انتخابات نیز از اندیشه، خرد و توانایی زنان استفاده شود.

بخشدار جزیره هرمز حضور مردم در انتخابات را حائز اهمیت برشمرد و گفت: با حضور در صحنه‌های حساس است که می‌توان پیام انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اقصی‌نقاط جهان صادر کرد.

حسینی حضور چشمگیر بانوان این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و غیره را در مقایسه با سایر کشورهای توسعه‌یافته ارزشمند و قابل قبول برشمرد و تصریح کرد: در این جزیره، بانوان توانمندی داریم که فعالیت‌ها و اثراتشان برای دنیا شگفت‌آور است.

وی افزود: این زنان خانواده هستند که با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات چه به‌عنوان نامزد انتخاباتی چه به‌عنوان رأی‌دهنده، قشر عظیمی را به سمت فعالیت‌های سیاسی سوق می‌دهند.

بخشدار هرمز در پایان یادآور شد: زنان منشأ تحرک، پویایی و بالندگی هستند و این را با حضور در صحنه‌های سیاسی و انتخاباتی، حضور فعال در انجمن‌ها، تشکل‌ها و احزاب، راهپیمایی‌ها و جنبش‌ها و فعالیت‌های خیرخواهانه نشان می‌دهند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول