اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

هینن: FIVB باید به فکر سلامتی بازیکنان هم باشد، نه اینکه فقط پول را ببیند

سرمربی تیم والیبال لهستان گفت: برای بالا بردن جذابیت مسابقات لیگ ملت‌ها بهتر است FIVB به فکر سلامتی بازیکنان هم باشند، نه اینکه فقط پول را ببینند.

هینن: FIVB باید به فکر سلامتی بازیکنان هم باشد، نه اینکه فقط پول را ببیند

به گزارش خبرگزاری فارس، ویتال هینن سرمربی بلژیکی تیم والیبال لهستان و تیم باشگاهی پروجا در مصاحبه‌ای متفاوت صحبت‌های جالبی درمورد شخصیت رفتاری خودش مطرح کرد. وی که در هفته بیست و یکم رقابت‌های سری آ به دلیل دریافت 4 کارت زرد محروم بود در ابتدای این مصاحبه درمورد محرومیتش اظهار داشت: ما 19 پیروزی پیروزی متوالی کسب کردیم که یک رکورد خوب است. فکر می‌کنم خوب باشد بازیکنانم در دیدار بعدی پیروز شوند تا نشان دهند که می‌توانند بدون من هم به پیروزی برسند. فکر نمی‌کنم غیبت موقت من مشکلی ایجاد کند.

وی درمورد تغییر قوانین فدراسیون جهانی برای مسابقات لیگ ملت‌ها، گفت: من باید برای تیمم برنامه‌‌ریزی کنم و برای این کار منتظر قوانین مصوب فدراسیون جهانی هستم. من با این موضوع موافقم که FIVB قصد دارد جذابیت مسابقات لیگ ملت‌ها را بالا ببرد، اما برای این کار بهتر است به فکر سلامتی بازیکنان هم باشند، نه اینکه فقط پول را ببینند.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان درمورد شخصی رفتاری خود، خاطرنشان کرد: اگر بخواهم خودم را در سه صفت خلاصه کنم باید بگویم که من آدمی کنجکاو، دیوانه و بیش‌فعال هستم. همیشه محل زندگی‌ام را دورتر از محل کارم انتخاب می‌کنم تا پیاده روی کنم. در حال حاضر که در ایتالیا کار می‌کنم در روز بیش از 14 کیلومتر مسیر را طی می‌کنم تا به مقصد برسم.

وی درمورد تفاوت‌های ایتالیا و لهستان عنوان کرد: در ایتالیا مردم خود را در خانه زندانی نمی‌کنند و من این موضوع را می‌پسندم، اما به نظرم لهستان، شگفت‌انگیزترین کشور برای کار است. در آنجا به والیبال خیلی توجه می‌شود و تماشاگران فوق‌العاده هستند.

هینن درمورد برنامه‌هایش برای اوقات فراغت، تصریح کرد: نه اهل موسیقی و کتاب هستم و نه فیلم می‌بینم. من در اوقات فراغتم والیبال تماشا می‌کنم، چون کارم را دوست دارم. من می‌توانم به 5 زبان انگلیسی، ایتالیایی، هلندی، فرانسوی و آلمانی صحبت کنم و البته کمی هم لهستانی بلدم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول