اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

برگزیدگان جشنواره تئاتر یاران محراب معرفی شدند

برگزیدگان بخش های تئاتر خیابانی، صحنه‌ای، کارگردانی و نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر یاران محراب مشخص شدند . در این میان نمایش «رسالت جاوید» بهترین نمایش و کارگردانی شد.

برگزیدگان جشنواره تئاتر یاران محراب معرفی شدند

محمدعلی جلیلی، دبیر جشنواره تئاتر یاران محراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اعلام کرد: ایمان صفا و فرزاد حاتمیان داوران بخش تئاتر خیابانی هستند.

وی در ادامه افزود: رتبه اول بازیگری برای مهرداد تهرانی از نمایش عمو واکسی و بازیگری دوّم سامان قلیچ خانی برای نمایش عروسی خون و بازیگری سوّم، مسعود منصوری برای نمایش در معرکه برگزیدند.

جلیلی گفت: کارگردانی اوّل مهتاب عسگری برای نمایش سلام کردستانم،کارگردانی دوّم سامان قلیچ خانی برای عروسی خون و کارگردانی سوّم شاهین وکیلیان برای نمایش عمو واکسی برگزیده شدند.

وی در ادامه افزود: در بخش تئاتر صحنه‌ای، شهرام صمدی‌نیا، پرویز فلاحی پور و سیروس کهوری نژاد داوران بخش تئاتر صحنه‌ای هستند و برگزیدگان برای مقام اوّل بازیگری مرد و زن کسی حائز این رتبه نشد.

جلیلی توضیح داد: همچنین با تقدیر از بازی حسین محمدی و احسان عبدلی و آیما کلهر،  رتبه دوّم بازیگری مرد رضا فقیهی را برای نمایش آهوبرّه، مسعود منصوری برای نمایش یک و بیست دقیقه و رتبه دوم بازیگری زن حسنیه رحیمی نژاد و انسیه رحیمی نژاد برای نمایش رسالت جاوید و رتبه سوم بازیگری مهتاب عسگری برای نمایش ریشه ها عمیق‌اند برگزیده شدند.

وی در پایان گفت: داوران ضمن تقدیر از نمایش یک و بیست دقیقه و مطب نمایش رسالت جاوید را به کارگردانی محدثه شهریاری به عنوان بهترین نمایش و کارگردانی برگزیدند. در بخش نمایشنامه نویسی اعظم بروجردی داور این بخش بود و داوران نمایشنامه محاکمه شهید به نویسندگی حبیب الله خسروجردی، نمایشنامه دیوار نور نوشته سامان قلیچ خانی و نمایشنامه تقدیر به نویسندگی مهتاب عسگری را برگزیدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول