اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مجلس قوی با انتخاب نمایندگان انقلابی شکل می‌گیرد

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان گفت: اگر ما می‌خواهیم قوی شویم باید مجلس ما قوی شود، مجلس هم وقتی قوی می‌شود که نمایندگانی با روحیه جهادی و انقلابی انتخاب شوند.

مجلس قوی با انتخاب نمایندگان انقلابی شکل می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد یکشنبه شب در جلسه سپاه استان اظهار داشت: اگر می‌خواهیم برای انتخابات کار تبلیغاتی انجام دهیم امروز دیگر دیر است اما می‌توانیم تبیین کنیم که مردم امیدوار شوند.

وی افرود: مسائلی در کشور پیش آمد و هیچ کس هیچ امیدی نداشت اما وقتی بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری ارائه شد متوجه شدیم که شاه‌بیت این بیانیه امید است، امید به اینکه ما در سایه عنایت و فصل الهی تمامی مشکلات را پشت سر می‌گذاریم.

جعفرنژاد ادامه داد: اوایل انقلاب هم همینطور بود کسی باور نمی‌کرد که وقتی دنیای استکبار با تمام عِده و عُده آمده بودند که انقلاب را دچار فروپاشی کنند اما ما اعتقاد داشتیم که این انقلاب اراده خداست و لذا انقلاب از تمامی آن مشکلات، سربلند بیرون آمد.

وی تصریح کرد: امروز هم به جایی رسیدیم که ما باز اعتقاد داریم دیگر زمان استیصال ابرقدرت‌های غربی هم نزدیک است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز این هیاهوها به راه افتاده و می‌گویند فشار حداکثری بر مردم ایران بیاوریم حتی بعضی‌ها وعده می‌دادند که سال‌های پایانی انقلاب است و انقلاب ایران به عمر چهل سالگی نمی‌رسد اما همانطور که دیدیم انقلاب همچنان پرقدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

وی یادآور شد: ما باید امروز این موارد را برای مردم تبیین کنیم و بگوییم که تا حالا آمدیم و بعدش هم می‌آییم چرا که این اراده خداست پس نگران نباشید.

جعفرنژاد اضافه کرد: با توجه به اینکه امروز دشمن فشار حداکثری آورده به تعبیر مقام معظم رهبری باید با حضور حداکثری جواب آنها را دهیم.

وی تاکید کرد: ما باید این را برای مردم تبیین کنیم که هر وقت شما در میدان حضور داشتید جواب گرفتیم.

وی عنوان کرد: انتخابات یکی از دستاوردهای مهم نظام است و باید دوباره با حضور خودمان موجودیت و پویایی انقلاب را ثابت کنیم البته دشمن تاثیر این حضور را بیشتر از ما درک کرده است.

جعفرنژاد افزود: امروز بسیاری از جوانان ما اطلاعی از دستاوردهایی که در این انقلاب بدست آوردیم ندارد آن هم به دلیل اینکه دشمن ۴۱ سال است تلاش می‌کند که روی دستاوردهای ما سرپوش بگذارد لذا لازم است دستاوردهای این انقلاب و این نظام برای مردم تبیین شود.

وی ادامه داد: ما باید تبیین کنیم که عزت بزرگترین دستاورد نظام است ما امروز جلوی بزرگترین و قلدرترین ابرقدرت دنیا ایستادیم که این استقلال و اقتدار است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان تصریح کرد: اگر در چند روز باقیمانده به انتخابات این مسائل را برای مردم تبیین کنیم باعث می‌شود که حضور حداکثری در مقابل فشار حداکثری حادث شود.

وی گفت: ما نظام اسلامی را تشکیل دادیم اما ۳۹ سال است که در تشکیل دولت اسلامی گیر کردیم و درجا می‌زنیم در حالیکه اگر ما می‌خواهیم قوی شویم باید مجلس ما قوی شود، مجلس هم وقتی قوی می‌شود که نمایندگانی با روحیه جهادی و انقلابی انتخاب شوند.

وی یادآور شد: وقتی حدود ۹۰ نفر از نمایندگان مجلس حال حاضر به دلیل فساد اقتصادی تایید نشدند این مسئله معنادار است پس باید به مردم بگوئید مشکلی که امروز دارند به این دلیل است که قبلا درست انتخاب نکردند.

جعفرنژاد عنوان کرد: اگر مردم در دوره‌های قبلی درست انتخاب  می‌کردند افرادی که شجاعت داشتند و در مقابل دشمن و مفسدین ترسو نبودند و با رانت ارتباط نداشتند مطمئنا مجلسی بی‌خاصیت در این دوره شکل نمی‌گرفت.

وی افزود: باید به مردم بگوئیم که اگر امروز امنیتی داریم، اقتداری داریم و همه آن‌ چیزهایی که دنیا روی آن حساب باز کرده، داریم نتیجه حضور مردم است چرا که هر وقت مردم حضور داشته است دشمن بیشتر از هر کسی اهمیت این حضور را درک کرده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان تاکید کرد: در این چند روز باقی‌مانده به انتخابات باید برای افرادی که هنوز تصمیم به حضور در انتخابات نگرفتند وقت بگذاریم و برای آنها این موارد را تبیین کنیم که ترغیب به حضور شوند.

وی گفت: البته نفس حضور در انتخابات مهم است یعنی هرچند مشارکت حداکثری مهم است اما مهمتر از آن انتخاب فرد اصلح براساس شاخص‌ها و ویژگی‌های انقلابی‌گری است.

وی تصریح کرد: امروز با انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی نقطه امیدی در قوه قضائیه شکل گرفته و اگر با انتخاب نماینده انقلابی و جهادی مجلسی انقلابی شکل بگیرد مطمئنا دولت انقلابی هم شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول