اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کوشکی: حضور اسکوچیچ به ما روحیه داد/فرکی رفت تا به پیکان شوک وارد شود

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: حضور سرمربی تیم ملی در تمرینات به ما روحیه داد و می‌دانیم بازی‌هایمان بیشتر دیده می‌شود.

کوشکی: حضور اسکوچیچ به ما روحیه داد/فرکی رفت تا به پیکان شوک وارد شود

علیرضا کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در رابطه با شرایط پیکان اظهار داشت: به خاطر شکست در بازی آخر که آوردیم شرایط‌ مناسبی نداریم. امیدوارم در بازی‌های پیش رو شرایط‌مان با وجود  ویسی بهتر شود.

وی افزود:‌ ویسی مربی کاربلد و بادانشی هستند. ما دست به دست هم داده‌ایم تا این تیم نتیجه بگیرد و امیدوارم به روزهای خوبمان برگردیم.

کوشکی در رابطه با رفتن حسین فرکی از این تیم گفت:‌ آقای فرکی یکی از بهترین مربیان ایران است، خودشان درخواست کردند از تیم بروند تا شوکی به تیم ما وارد شود و از این شرایط خارج شویم.

وی در رابطه با ماندن این تیم در لیگ برتر افزود: صد در صد در لیگ برتر می‌مانیم وهمه کادر فنی و بازیکنان به این ایمان داریم. 

هافبک 20 ساله تیم پیکان در رابطه با شرایط خودش در این تیم اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی دارم. توانستم در دو بازی گذشته دو گل بزنم و امیدوارم در آینده بیشتر بتوانم به تیمم کمک کنم.

وی در مورد حضور سرمربی تیم ملی در تمرینات پیکان عنوان کرد: آمدن آقای اسکوچیچ در تمرینات به ما روحیه داد تا بدانیم بازی‌هایمان دیده می‌شود و مورد توجه سرمربی تیم ملی هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول