اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

دلجوان: شرایط پاراوزنه برداری برای پارالمپیک متفاوت است/ شب و روز تمرین می کنیم

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری گفت: اعتماد خوبی بین ملی پوشان و کادر فنی حاکم است و همین می تواند بخش زمینه موفقیت تیم ملی را در المپیک 2020 مهیا کند.

دلجوان: شرایط پاراوزنه برداری برای پارالمپیک متفاوت است/ شب و روز تمرین می کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش  و جوانان، احمد دلجوان درباره اردوی تیم ملی پاراوزنه برداری اظهار داشت: در حال حاضر 6 وزنه بردار در اردوی تمرینی پاراوزنه برداری حضور دارند. هم اکنون امیر جعفری در 65 کیلوگرم، نادر مرادی در 72 کیلوگرم، روح الله رستمی در 80 کیلوگرم، حامد صلحی پور در 97 کیلوگرم، قریب و سامان رضی در 107 کیلوگرم و سیامند رحمان 107+ کیلوگرم برای بازی های 2020 توکیو خود را آماده می کنند.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری ادامه داد: شرایط این رقابتها با بازی های آسیایی بسیار متفاوت است و تیم ملی ایران رقابتهای سختی را پیش رو دارد اما ما هم طبق برنامه ریزی و گام به گام و بسیار حساب شده تیم را برای حضور موفقیت در بزرگترین رویداد روز و شب آماده می کنیم.

دلجوان افزود: در پارالمپیک هر نفر می تواند در یک وزن حضور داشته باشد این درحالیست که در مسابقات جهانی و پاراآسیایی شرایط به این شکل نیست ضمن اینکه سایر کشورها با دو تیم زنان و مردان  که در مجموع 16 نفر هستند در این رقابتها حضور پیدا می کنند و ما تنها با 6 نفر به مصاف حریفان مان می رویم.

وی حریفان ایران را بسیار قدرتمند توصیف کرد و اظهار داشت: اما تیم ایران هم در هر مرحله از اردوی آماده سازی در شرایط بسیار خوبی قرار می گیرد و امید زیادی برای موفقیت داریم.

دلجوان امکاناتی که برای ملی پوشان پارالمپیک مهیا شده را مطلوب دانست و ادامه داد در هر اردو  کادر فنی کنار ملی پوشان هستند. مربیان،  روانشناس، متخصص تغذیه پیگیری امور ورزشکاران هستند، آمبولانس در کنار اردوهای حضور دارد و در مورد حقوق و مسائل مالی بچه ها نیز وزارت کمیته ملی المپیک و فدراسیون پیگیر آن هستند.

او توضیح داد: شرایط ورزشکاران پارالمپیکی با ورزشکاران دیگر متفاوت است، بنابراین ملی پوشان ما تقریبا هفته ای 5 جلسه مشاوره با روانشناس دارند که اثر بسیار مطلوبی در موفقیت آنها قطعا دارد.

همچنین در خصوص ارتباط اردونشینان با کادر فنی اظهارداشت: 4 دوره  المپیک با تیم پاراوزنه برداری همکاری داشته ام، خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین مربیان و ورزشکاران وجود دارد. قطعا اگر اعتماد بین ما و بچه ها در اردو نبود، نمی توانستیم در این شرایط خوب قرار بگیریم.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول