اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دشمن ۴۰ سال است که از ملت ایران سیلی خورده/ امام رمز عزت‌مندی را به ما آموخت

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) گفت: ملت ایران ۴۰ سال است که به آمریکا و ایادی آن سیلی می‌زند و این راز عزت‌مندی را امام راحل به ما آموخت.

دشمن ۴۰ سال است که از ملت ایران سیلی خورده/ امام رمز عزت‌مندی را به ما آموخت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در مراسم اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی در اجتماع باشکوه مردم بندرعباس در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: در دوران طاغوت، اگر یک مسوول بلند پایه ایرانی و حتی خود شاه در مملکت خودش قصد ملاقات با سفیر امریکا را داشت باید از قبل وقت می گرفت و  هماهنگ‌ می‌کرد و درواقع  هر فعل و انفعالی و تغییری حتما می‌بایست ابتدا با هماهنگی بیگانگان انجام می‌شد و این  افسانه نیست بلکه حقیقتی است که در تاریخ این سرزمین رقم خورده است.

وی ضمن اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی  (ره)، تصریح کرد: امام (ره) به نام اسلام، مکتب و حرکتی را آغاز کرد که این حرکت دنیا را تکان داد و چه کسی می‌تواند انقلاب ایران  و تغییرات گسترده‌ای که پس از آن در معادلات دنیا رقم خورد را کتمان کند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) بیان کرد: امام گفتارش ساده و روان و با مردم خیلی ساده حرف می‌زد و‌ می‌فرمود انقلاب می‌خواهد شما عزتمند و پیروز باشید و همانا انقلاب اسلامی منشا عزت‌مندی ملت ایران نیز شد.

سردار غیب‌پرور اظهار داشت: امام (ره) وعده رستگاری، استقلال، نشاط و تعالی یک ملت را داد که با پیروزی انقلاب انقلاب، این شعار و و عده الهی نیز محقق شد.

این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تاثیر روحیه عزت‌مندی ملت ایران در دفاع از کیان کشور، خاطرنشان کرد: دوران فاع مقدس یک روز و دوروز، یک سال و دوسال نبود، بلکه ۸ سال طول کشید و ۸ سال در اوج مظلومیت و در طول بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از مرز و عمق همه کشور همچون تبریز، بوشهر و شیراز و تهران و اصفهان و همه کشور مورد حمله دشمن قرار داشتیم اما به لطف خدا و با رشادت ملت ایران، دشمن زمین‌گیر شد و حتی یک وجب از خاک این سرزمین در اشغال دشمن نماند.

این رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در ادامه به عظمت پیروزی در جنگ تحمیلی اشاره و عنوان کرد: ما امروزه سر بلند و سرافرازیم و هیچ ایرانی و مسلمانی در عالم سرش پایین نیست و بدانید ما در جنگ تحمیلی عزت آفریدیم و هر ایرانی در هرجای دنیا به این پیروزی و مقاومت  افتخار می‌کند و این افتخار مرهون همه ملت است.

دشمن هر چه داشته رو کرده است

سردار غیب‌پرور در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن از اول انقلاب تاکنون هر آنچه در آستین داشته رو کرده است. از شهادت آیت الله دستغیب که همه پیکرش شاید به ۶۰کیلو نمی رسید، پاره پاره و قطعه قطعه کردند به طوری که نشد پیکر متبرکش را  غسل داد  و تیمم بدل از غسل کردند و شهید صدوقی، مدنی، اشرفی اصفهانی، رجایی، باهنر و قدوسی و هزاران انسان بی گناه را، همه این شهدا کار منافقین پست و پیاده نظام خبیث امریکاست که بهترین‌های ما را در کف خیابان‌ها، در دکان و ماشین‌هایشان ترور کردند.

وی ابراز کرد: بعضی ها با شنیدن پیغام دروغین دشمن و دیدن  لبخند مزخرف  دشمن، قند در دلشان آب می‌شود و به راستی آیا این دسته از مسوولین، عمق دشمنی امریکا با نظام ایران و سابقه انقلاب و رشادت‌هایش را نمی دانند؟

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی(ع) اظهار کرد: آمریکایی‌ها چون دزد سر گردنه هستند و رفتار قلدر مابانه و زورگویی دارند ولی به فضل خدا انقلاب اسلامی مقابل آن‌ها ایستاده است و ما همه این موفقیت‌ها را در پناه ولایت و‌لی فقیه داریم  و ۴۰ سال است  که داریم به این‌ها سیلی می زنیم.

وصیت‌نامه حاج قاسم مرامنامه غیرت و منشور مردانگی است

 سردار غیب‌پرور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قرائت وصیت‌نامه شهید سلیمانی، اظهار کرد: این وصیت نامه یک مرام نامه غیرت و یک منشور مردانگی در دفاع از انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) عنوان کرد: طبق مرام نامه حاج قاسم اگر خدای ناکرده این بار اسلام شکست بخورد دنیای زور، زر و تزوزیر چیزی از اسلام باقی نخواهد گذاشت و به تعبیر بنده حتی به ندای یک الله اکبر نیز رحم نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: خدای متعال ملت ایران را برگزیده تا در این دوره از تاریخ علم اسلام را در دست بگیرند.

حماسه جمعه چشم خبیثان را کور خواهد کرد

سردار غیب‌پرور با تقدیر از حضور باشکوه مردم در مراسمات مختلف مرتبط با سردار مقاومت، به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: همگان منتظرند که در روز جمعه، حماسه دیگری را مردم ایران خلق کنند تا چشم خبیثان  و کوردلان به مثابه گذشته کور شود و در این انتخابات باید بهترین‌ها را انتخاب کرد و آن  نامزدی که پلو می‌دهد و ستادهای انتخابانی  آن چنانی دارد، دروغ گوست و نماینده خوبی برای مردم نخواهد شد.

وی تصریح کرد:همه عالمیان چشمشان به شماست و چه بخواهیم و نخواهیم در دید جهانیان قرار داریم و باید به حرمت خون شهیدان و خون پاک و مطهر حاج قاسم سلیمانی، انتخابات این دوره را باشکوه برگزار کنیم.

سردار غیب‌پرور خاطرنشان کرد: انتخابات  برای ما یعنی  امنیت و اقتدار و لذا حفظ این انقلاب که از اوجب واجبات است را در این دوره بیش از هر زمان دیگری جدی بگیرید و تا کلام رهبر معظم انقلاب در تحقق حضور دشمن‌شکن مردم محقق شود.

انتهای پیام/ ۳۲۶۴/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول