اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اعلام اسلامی لیست اعتدال در برخی شهرستان‌های خراسان رضوی

دبیر جبهه اعتدال شرق کشور با بیان اینکه در خصوص لیست ائتلاف جبهه مستقلین ایران و جبهه اعتدال کشور برخی از شهرستان‌ها به اجماع رسیدیم، اسامی این افراد را اعلام کرد.

اعلام اسلامی لیست اعتدال در برخی شهرستان‌های خراسان رضوی

محمد حسن ساقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه در خصوص لیست ائتلاف جبهه مستقلین ایران و جبهه اعتدال کشور برخی از شهرستان‌ها به اجماع رسیدیم، اسامی این افراد را به شرح زیر اعلام کرد: حوزه انتخابیه مردم شریف شهرستان قوچان و حومه «هادی شوشتری»، حوزه انتخابیه مردم شهرستان درگز «بابک خلیل زاده مقدم»، حوزه انتخابیه مردم تربت جام، تایباد، باخرز، صالح آباد و حومه جلیل رحیمی جهان آبادی ‌هستند.

دبیر جبهه اعتدال شرق کشور بیان کرد: حوزه انتخابیه مردم شهرستان خواف، رشتخوار و حومه «محمود نگهبان سلامی»، حوزه انتخابیه شهرستان نیشابور و فیروزه و حومه «علی مروی» هستند.

وی با بیان اینکه کاندیدای دوم به اجماع شورای مرکزی نرسیده است، گفت: کاندیدای دوم متعاقبا اعلام می‌شود.

ساقی اظهار کرد: حوزه انتخابیه شهرستان‌های سبزوار، جغتای، جوین، داورزن، خوشاب «علی بروغنی» است و کاندیدای دوم شورای مرکزی به اجماع نرسیده‌اند و متعاقبا اعلام خواهد شد. 

دبیر جبهه اعتدال شرق کشور گفت: در لیست کاندیداهای مانده شهرستان‌های باقیمانده از جمله مشهد به دلایلی به اجماع نرسیده‌ایم که تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر ان شاءالله به اطلاع شهروندان برسانیم.

وی افزود: حضور مردم استان مان در این شرایطی که بعضا دشمنان داخلی و خارجی ناامیدی ایجاد می‌کنند بسیار دارای اهمیت است که امیدوارم همانند چهار دهه انقلاب اسلامی به توصیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کنند و باتوجه به خط و نشان‌های استکبار ظالم و ترامپ رئیس جمهور امریکا، باحضور باشکوه پای صندوق‌های رای، دشمن دیرینه را ناامید کنند.

ساقی یادآور شد: باتوجه به شعارهای میانه‌روی خانواده بزرگ مشی و تفکر اعتدال که برخاسته از بطن جامعه بدون هیچگونه وابستگی حتی به حزب دولت‌ساخته اعتدال و توسعه که دراین دوره دولت چه دولت‌های قبل به احزاب دولت‌ساخته نداشته‌ایم و هیچ‌گونه اعتقادی به احزاب مشابه نداشتیم و نداریم. 

دبیر جبهه اعتدال شرق کشور افزود: حضور محکم جمعی باتشکیل جبهه اعتدال و عقلانیت و مشی تفکر اعتدال به عنوان جریان میانه و درواقع سوم در کشور و ادامه آن تحت عنوان اعتدالگرایان، مواضع مان همیشه در چهارچوب رعایت قانون اساسی و ولایتمداری و انقلابی بوده و نیز سرلوحه تمامی تصمیمات و اقدامات رعایت شده است. همیشه بدون هیچگونه وابستگی به دوجناح اصلاح طلب و اصوالگرایی حضور جدی داشته‌ایم.

وی گفت: عده‌ای از حضور خانواده بزرگ مستقلین و اعتدالگرایان جای خود را تنگ و تنگ‌تر می‌بینند، اما حضور انقلابی‌مان در تمامی عرصه‌های سیاسی و عبادی پایه استحکام‌های شعار مشی اعتدال و تفکر مستقل بودن را برای نسل جوان و جامعه باشعار وحدت ایده‌ای نو و نجات جوانان از هرگونه افراط و تفریط در مسیر  انقلاب اسلامی عمل به پاسداشت اصول، اصلاح امور و نگاه روبه جلو و بااعتقاد به این شعار درسطح کشور بوده است.

ساقی بیان کرد: مستقل بودن آنچه ما طرح موضوع می‌کنیم و بانگاهی که عده‌ای شعار انقلابی وولایتمداری سر می‌دهند و در عمل هردو جریان اصلاح طلبان و اصوالگرایان با آبشخور هردو جریان فکری، روش‌های خیزش علیه یکدیگر، منتقدانه و درواقع فرار از عملکرد خود در دولت‌ها در این چهاردهه بوده که با تندروی قصد سردرگمی جامعه از نحوه عملکرد چندگانه شان را دارند.

دبیر جبهه اعتدال شرق کشور گفت: جریان اعتدال و مستقلین در سطح کشور توانسته‌ایم چندین حزب قوی در خانه احزاب حضورداشته باشیم.

وی افزود: ما براساس مانیفست انقلاب اسلامی معتقدیم مبارزه با فساد، تبارسالاری و رانت، از پایه‌های اصلی انقلاب است،‌ حضور چهره‌هایی از دوجریان سیاسی در بطن انقلاب اسلامی دراین چهاردهه بنای مبارزه با فسادهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصاد را نداشته و روش‌های اشتباهی را باشعارهای عوام فریبی درپیش گرفته‌اند و این عملکرد بد، حال و روز کشور را به اینجا رسانده‌اند، اعلام می‌کنم و معتقد هستم  نیاز کشور به حضور متخصصین جوانگرا است.

ساقی گفت: ما باید بنا به فرمایش گوهر بار رهبر فرزانه انقلاب، در گام دوم؛ حرکتی انقلابی که پایه‌های بلند و استحکام آن حضور جوانان متخصص و انقلابی اعم از مردان و زنان در تمامی عرصه‌ها هست را داشته باشیم و به آن به‌عنوان حامی از نسل جوان عمل کنیم.

دبیر جبهه اعتدال شرق کشور  گفت: این ملت بااین حمایت همه جانبه مخصوصا شرکت در انتخابات باشکوه، حماسه سیاسی را همانند حضور در تشییع پیکر مطهر سردار رشید اسلام، سردار دلها شهید قاسم سلیمانی و ۲۲ بهمن برگزار کنند تا از دعواهای سیاسی دوجریان سیاسی بر سر تقسیم ارث همان شعار "اصلاح طلب ، اصوالگرا "دیگه تمومه ماجرا را، در ریشه‌کنی فسادهای اجتماعی و سیاسی و اقتصادی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول