اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

شهادت رمز پیروزی، اقتدار و امنیت ایران اسلامی است/ پیکر شهید مرزبان در حرم رضوی تشییع شد

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به شهادت سرباز مرزبان «امیررضا رمضانی» گفت: با خون این شهیدان و رمز شهادت است که امروز، پیروزی، اقتدار و امنیت کشورمان به شکوفایی رسیده و نمونه و بی‌نظیر است.

شهادت رمز پیروزی، اقتدار و امنیت ایران اسلامی است/ پیکر شهید مرزبان در حرم رضوی تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پیکر سرباز شهید «امیررضا رمضانی» پیش از ظهر امروز با حضور مردم، جمعی از مرزبانان و فرماندهان مرزبانی همراه با خانواده این شهید گرانقدر، از مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی تشییع شد و پس از طواف در بارگاه ملکوتی حرم مطهر رضوی و اقامه نماز برای مراسم خاکسپاری راهی بهشت رضا (ع) شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مراسم با شکوه استقبال و تشییع پیکر مطهر سرباز شهید نیروی انتظامی اظهار کرد: نظم و امنیت مرزهای کشور عزیزمان مرهون تلاش، از خودگذشتگی و جهاد مقدسی است که جان برکفان مرزبانی و نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح مقتدر و به پشتوانه همکاری شهروندان و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بردوش می‌کشند.

ابراهیم قربان زاده بیان کرد: در چهل و یکمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی و این ایام عزیز که مزین به نام مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) است نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لاله‌ای از مرزبانان غیور وطن در مناطق عملیاتی استان سیستان و بلوچستان را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرد و با خون این شهیدان و رمز شهادت است که امروز، پیروزی، اقتدار و امنیت کشورمان به شکوفایی رسیده و نمونه و بی‌نظیر است. 

وی افزود: امیدواریم به برکت خون این شهید و همه شهدای عزیز بتوانیم راهرو راه آنها و سرباز راستین ولایت و مجاهد فی سبیل‌الله باشیم.

سردار ماشالله جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی نیز در جمع خبرنگاران گفت: شهید «رمضانی» در حراست از مرزهای کشور شربت شهادت را نوشید و همرزمان وی راه این شهید مدافع وطن را مقتدرانه ادامه خواهند داد.

پدر این شهید والامقام نیز در بخش دیگری از این مراسم بیان کرد: فرزندم در راه دفاع از خاک کشورم به شهادت رسیده و به او افتخار می‌کنم، امیدوارم بتوانم راهش را ادامه دهم.

انتهای پیام/ 70061/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول