اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

غفوری: لغو مسابقات رسما اعلام نشده/ زور قزاق‌ها زیاد است، اما ما هم کوتاه نمی‌آییم

سرپرست تیم ملی واترپلوی ایران گفت: لغو مسابقات واترپلوی انتخابی المپیک به میزبانی قزاقستان هنوز به صورت قطعی به ما اعلام نشده است.

غفوری: لغو مسابقات رسما اعلام نشده/ زور قزاق‌ها زیاد است، اما ما هم کوتاه نمی‌آییم

نادر غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد خبر لغو مسابقات واترپلوی انتخابی المپیک به میزبانی قزاقستان اظهار داشت: لغو این دوره از مسابقات هنوز به صورت رسمی به کشورها اعلام نشده است، اما خبرهایی شنیده‌ایم مبنی بر اینکه فدراسیون جهانی، قزاق‌ها و چینی‌ها به دنبال اعزام قهرمانی بازی‌های آسیایی در بخش زنان و مردان به رقابت‌های المپیک 2020 هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قزاقستان در بخش مردان و چین در بخش بانوان عنوان قهرمانی را کسب کرده‌اند، این دو کشور با اعزام قهرمان بازی‌های آسیایی به المپیک راضی هستند. در این بین تنها ما و کره‌جنوبی متضرر می‌شویم و به همین دلیل ما اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کرد‌ه‌ایم. رایزنی‌هایی را هم با کمیته بین‌المللی المپیک داشته‌ایم و منتظر نظر نهایی آنها هستیم.

سرپرست تیم ملی واترپلوی ایران عنون کرد: ما پیشنهاد داده‌ایم که بین تیم‌های ایران و قزاقستان یک بازی به صورت رفت و برگشت و یا یک بازی در کشوری بی‌طرف برگزار شود. به هر حال ما شانسی برای خود قائل هستیم و می‌خواهیم از آن استفاده کنیم. نباید این موضوع را فراموش کنیم که قزاق‌ها در فدراسیون آسیایی و جهانی بسیار قدرتمند هستند.

غفور گفت: می‌دانیم که زور و لابی قزا‌ق‌ها زیاد است، اما ما هم عقب نمی‌کشیم و از موضع خود کوتاه نخواهیم آمد. رایزنی‌ها ادامه‌ دارد تا حقی از ایران ضایع نشود. ضمن اینکه ملی‌پوشان ما همچنان زیر نظر چیریچ به صورت منظم تمرین می‌کنند و انگیزه‌های زیادی دارند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول