اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اخبار ورزشی| کسب مدال برنز خدمتی در دانمارک/ درخشش فوتبالیست‌های خراسان‌جنوبی در کشور

«نجمه خدمتی» در مسابقات قهرمانی تیراندازی جهانی دانمارک با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد و تنیسورهای برتر خراسان‌جنوبی معرفی شدند.

اخبار ورزشی| کسب مدال برنز خدمتی در دانمارک/ درخشش فوتبالیست‌های خراسان‌جنوبی  در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بانوی ملی‌پوش خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی جهانی تیراندازی آزاد کشور دانمارک خوش درخشید.

«نجمه خدمتی» در رشته میکس تفنگ بادی این رقابت‌ها به همراه مهیار صداقت با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم این ماراتن جهانی ایستاد.

گفتنی است، مسابقات قهرمانی تیراندازی جهانی دانمارک از ۲۴بهمن‌ماه آغاز و با حضور ۱۱۵ ورزشکار از ۱۰ کشور جهان در حال برگزاری است.

گذر فوتبال پیشگامان بیرجند از سد بجنورد در مسابقات فوتبال امید کشور

در نخستین مرحله از مسابقات فوتبال رده‌های سنی باشگاه‌های کشور نماینده‌‌های خراسان‌جنوبی طوفانی ظاهر شدند.

در روز نخست از مسابقات رده سنی امیدهای این رویداد ورزش ملی، تیم فوتبال پیروزی بیرجند در بجنورد با نتیجه ۲ بر صفر از سد بندرگز گذشت و در دومین بازی نیز یک بر صفر در مقابل بجنورد به پیروزی رسید.

‌همچنین تیم پیشگامان بیرجند که در رده سنی زیر ۱۷ سال مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور به قشم سفر کرده در نخستین‌روز از رقابت‌ها با نتیجه یک بر صفر نماینده سیستان‌وبلوچستان را شکست داد.

در رده سنی نوجوانان این ماراتن ملی نیز تیم شاهین‌بیرجند در شهرستان رفسنجان استان کرمان در نخستین روز بازی با نتیجه تساوی یک‌ بر یک به پایان برد و برای دیدار بعدی به مصاف مس‌کرمان می‌رود.

معرفی برترین‌ تنیسورهای خراسان‌جنوبی

پرونده مسابقات قهرمانی تنیس‌روی‌میز رده‌های مختلف سنی خراسان‌جنوبی گرامیداشت دهه‌فجر در سالن شهید سرحدی بیرجند با معرفی برترین‌ها بسته شد.

در رده سنی خردسالان این رقابت‌ها یونس توانا قهرمان شد، نوید نخلی نایب‌قهرمان،
آرمین اشرفی و سیدسیاوش حسینی نیز مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در مسابقات قهرمانی تنیس‌روی‌میز نوجوانان خراسان‌جنوبی حسین یعقوب‌نژاد، علیرضا عباسپورفرد، مصطفی طاهری و مهدی‌یار رمضانی حائز رتبه‌های برتر شدند.

در رقابت‌های تنیس‌روی میز نونهالان استان میلاد رمضانی، میثاق ولوی، پوریا اسدالهی و طاها سلیمانی بر سکوهای اول تا سوم مشترک ایستادند.

انتهای‌پیام/69014/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول