اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

امدادرسانی به روستاییان گیلان با بالگرد

معاون سازمان امداد و نجات با بیان اینکه امداد رسانی با بالگرد در مناطق روستایی گیلان انجام شده است، گفت: شرایط منطقه در حال عادی شدن است.

امدادرسانی به روستاییان گیلان با بالگرد

حامد سجادی معاون عمیات سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت امداد رسانی به مردم درگیر در برف در استان گیلان، اظهار داشت: روز گذشته در نقاطی که امکان داشت، با بالگرد کار امداد رسانی به مردم و به ویژه روستاییان را انجام دادیم.

وی ادامه داد: امروز نیز اگر شرایط جوی اجازه دهد روند امداد رسانی به این مناطق با بالگرد ادامه خواهد داشت.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات افزود: حدود ۱۵۰ تیم امدادی در مناطق درگیر با برف در استان گیلان مشغول امدادرسانی هستند.

سجادی بیان داشت: بسیاری از راه‌های روستایی باز شده است؛ البته اگر بارش باران داشته باشیم سرعت بازگشایی مسیرها بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه مربوط به وظایف سازمان امداد و نجات مشکل خاصی وجود ندارد و شرایط در این مناطق در وضعیت عادی شدن قرار دارد؛ البته شاید در برخی مسیرها و راه‌ها هنوز مشکلاتی وجود داشته باشد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات تأکید کرد: هیچ مشکلی از جهت تامین مواد غذایی برای حادثه دیدگان وجود ندارد و همه انبارهای سازمان در این مناطق تکمیل است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول