اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

دو سوم آمریکایی‌ها معتقدند که ترامپ دوباره در انتخابات برنده می‌شود

نتایج یک نظرسنجی تازه نشان می‌دهد که دو سوم آمریکایی‌ها معتقدند که دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری دوباره برنده خواهد شد، هرچند که بیشتر آنها می‌گویند که شایسته یک دور دیگر ریاست جمهوری نیست.

دو سوم آمریکایی‌ها معتقدند که ترامپ دوباره در انتخابات برنده می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، نتایج نظرسنجی دانشگاه «مونموث» نشان میدهد که دو سوم آمریکایی‌ها معتقدند که دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده برنده خواهد شد هرچند که بیشتر آنها اعتقاد دارند که ترامپ شایستگی یک دوره دیگر ریاست جمهوری را ندارد.

براساس نتایج این نظرسنجی، 27 درصد رای دهندگان آمریکایی می‌گویند که ترامپ قطعا برنده انتخابات است و 39 درصد نیز می‌گویند که احتمالا برنده انتخابات است. تنها 22 درصد معتقدند که او احتمالا نتیجه را به دموکراتها واگذار خواهد کرد و تنها 6 درصد می‌گویند که قطعا بازنده است. 

براساس این گزارش، در این نظرسنجی 59 درصد جمهوریخواهان می‌گویند که ترامپ قطعا دوباره انتخاب خواهد شد و 34 درصد نیز می‌گویند که احتمالا دوباره انتخاب می‌شود. از سوی دیگر، دموکراتها چندان به پیروزی نامزد حزب خود مطمئن نیستند؛ تنها 11 درصد می‌گویند که نامزد حزبشان حتما ترامپ را شکست خواهد داد و 44 درصد نیز می‌گویند که ترامپ احتمالا انتخابات را خواهد باخت. 

نتایج دیگر این نظرسنجی نشان می‌دهد که از هر 10 نفر فقط 4 نفر می‌گویند که ترامپ باید دوباره انتخاب شود و بقیه معتقدند که فرد جدیدی باید به کاخ سفید برود.

انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا قرار است آبان ماه سال آینده برگزار شود. 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول