اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

یوم اللّه 22 بهمن مقدمه حضور پرصلابت مردم در انتخابات است

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: از مهمترین ویژگی‌های دهه فجر امسال این است که راهپیمایی یوم اللّه 22 بهمن مقدمه حضور پرصلابت مردم در انتخابات است.

یوم اللّه 22 بهمن مقدمه حضور پرصلابت مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی استان از آغازین دقایق شروع راهپیمایی باشکوه 22 بهمن به جمع راهپیمایان پیوستند.

 رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: سیل جمعیت و راهپیمایی شکوهمند مردم بزرگ ایران، پیام‌های مختلفی به‌ویژه برای آمریکا و اذناب آن دارد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان افزود: مهم‌ترین پیام این حرکت باشکوه و عظیم مردم ایران این است که ملت بزرگ ما هرگز در برابر فشارها، تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان تسلیم نخواهد شد و تحت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حرکت عظیمی را که حضرت امام (قدس‌الله نفسه الزکیه) آغاز کردند، ادامه خواهد داد.

وی در ادامه گفت: مردمی که در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی عزیز با آن عظمت وصف‌ناشدنی حضور یافتند، در صحنه 22 بهمن نیز قاطعانه هوشیاری و موقعیت شناسی خود را به نمایش گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: در این ایام مبارک به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز نزدیک می‌شویم که به توفیق الهی ؛ مردم ما در این عرصه هم حضور پرشور خواهند داشت و این موضوع نیز از دیگر ویژگی‌های دهه فجر امسال است که راهپیمایی یوم اللّه 22 بهمن مقدمه حضور پرصلابت مردم در انتخابات است.

صالحی در ادامه از استقرار غرفه دادگستری کل استان هرمزگان در مسیر راهپیمایی یوم اللّه 22 بهمن شهرستان بندرعباس خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بیان داشت: ارائه مشاوره رایگان حقوقی و قضایی ، امکان ثبت نام برای دیدار مردمی با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر ، جلب مشارکت های مردمی برای طرح بخشایش فاطمی و برگزاری مسابقات گوناگون به همراه موکب پذیرایی از جمله برنامه‌های این غرفه می باشد. 

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول