اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سهرابی: فیلم سرنگ‌های رختکن تراکتور ساختگی است/سعی کردیم از حاشیه به دور باشیم

سرپرست باشگاه تراکتور گفت: فیلم سرنگ‌های رختکن تیم تراکتور در سیرجان کاملا ساختگی و از فردی که چنین صحنه‌ای را بازسازی کرده است، شکایت کردیم.

سهرابی: فیلم سرنگ‌های رختکن تراکتور ساختگی است/سعی کردیم از حاشیه به دور باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میرمعصوم سهرابی در برنامه لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه بعد از بازی گل‌گهر مسوول رختکن ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان به سرپرست تیم تراکتور مراجعه و پیراهن دژاگه را می‌خواهد و سرپرست توجیه می‌کند که پیراهن اضافه وجود ندارد، اما وی علاوه بر پیراهن، پول هم طلب می‌کند و تهدید می‌کند که در صورتی که پول و پیراهن داده نشود عواقب بدی در انتظار این تیم است و بعد از اینکه تیم ورزشگاه را ترک می‌کند، این فیلم که کاملا ساختگی است، در فضای مجازی پخش می‌شود.

وی گفت: ما اقدامات لازم را بعد از این اتفاق آغاز کردیم و نامه‌هایی به هیات فوتبال شهرستان سیرجان و حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان ارسال و شکایت لازم را از فرد خاطی کرده و پیگیری این موضوع است.

سهرابی یادآور شد: اگر دقت کنید کف رختکن چمن مصنوعی شده است، اما محل سرنگ‌ها سرامیک و کاشی است که مشخص است بعدا در محل قرار گرفته است. همچنین سرنگ‌ها و سایر آشغال‌ها در یک جا جمع شدند و این نشان می‌دهد که با هدف در یک مکان ریخته شده است.

سرپرست باشگاه تراکتور تصریح کرد: اگر فیلم را با دقت نگاه کنید کاملا مشخص است که صحنه را بازسازی و طراحی کردند و به دلیل اینکه سعی شده حیثیت تراکتور لکه‌دار شود، از فرد فوق شکایت کرده و پیگیری‌های لازم را انجام دادیم تا برخورد لازم با این فرد که تلاش کرده تیم تراکتور را به حاشیه بکشاند، صورت گیرد.

وی متذکر شد: امسال تیم تراکتور سعی کرده از حاشیه بدور باشد و حتی یک خبرنگار در کنفرانس خبری در سیرجان تلاش کرده بود که با سوال‌های حاشیه‌ای به جای سوال‌های فنی تیم را به حاشیه بکشاند که بعد از بازی رئیس فوتبال هیات سیرجان از این بابت از مسوول تیم تراکتور پوزش خواسته بود.

سرپرست باشگاه تراکتور گفت: این دومین باری است که چنین اقدامی در سیرجان صورت می‌گیرد، متاسفانه این روش‌ها مرسوم شده و این کارها‌ی غیرحرفه‌ای است و در تلاش هستند تمامی زحمات باشگاه گل‌گهر سیرجان و هیات فوتبال این شهر که نهایت همکاری را با باشگاه تراکتور را داشتند، زیر سوال رود.

وی اضافه کرد: البته امروز رئیس هیات فوتبال سیرجان با نامه‌ای عنوان کردند که فرد خاطی ابراز ندامت کرده است، اما ما همچنان به دنبال شکایت خود از این فرد هستیم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول