اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

روحانی: از طریق مسابقات پاریس، به دنبال سهمیه المپیک هستیم

مربی تیم کاراته روسیه گفت: هدف اصلی ما مسابقات کسب سهمیه پاریس است تا از این طریق بتوانیم وارد المپیک توکیو شویم.

روحانی: از طریق مسابقات پاریس، به دنبال سهمیه المپیک هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، تیم ملی کاراته روسیه با هدایت حسین روحانی مربی ایرانی در رقابتهای قهرمانی امیدهای اروپا به 2 مدال نقره دست یافت.

حسین روحانی درباره نتایج تیمش در به همراه تیم روسیه اظهار داشت: با 2 کاراته کا تیم ملی بزرگسالان که شرایط حضور در مسابقات رده سنی زیر 21 سال اروپا را داشتند، در این رقابتها شرکت کردیم که آنا کریشنوا در وزن 55- و ویکیتوریا ایسوآ در وزن 68- کیلوگرم موفق شدند به مدال نقره برسند. این 2 کاراته کا شرایط خوبی دارند هر چند می توانستند بهتر از این نتیجه بگیرند اما به دلیل اینکه بلافاصله بعد از لیگ جهانی پاریس عازم بوداپست شده بودند، فرصت کمی برای ریکاوری داشتند.

روحانی در مورد سطح رقابتهای قهرمانی اروپا گفت: مسابقات کاراته قهرمانی اروپا سطح بالایی دارد و همانطور که می دانید به دلیل سطح و کلاس بالای آن اکثر لیگ های برتر کاراته وان در این قاره برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تیم روسیه فردا عازم دوبی می شود تا در دومین مرحله لیگ برتر سال 2020 شرکت کند، گفت: مسابقات قهرمانی اروپا و تمام لیگ های جهانی برای ما حکم دیدار تدارکاتی را دارد. چون بچه های ما از لحاظ رنکینگ امتیاز خوبی ندارند و نمی توانند در المپیک حضور یابند بنابراین هدف اصلی ما مسابقات کسب سهمیه پاریس است تا از این طریق بتوانیم وارد المپیک توکیو شویم.

روحانی ادامه داد: بزرگترین حُسن تیم روسیه این است که همه بازیکنان سن پایینی دارند و با اینکه تجربه آنچنانی ندارند اما از انگیزه بالایی برخوردارند و من هم سعی می کنم آنها را به بهترین وضعیت آمادگی برسانم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول