اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

عمده‌غیاثی: اجازه خودنمایی به پیکانی‌ها ندادیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: در دیدار هفته پانزدهم اجازه خودنمایی به بازیکنان پیکان ندادیم.

عمده‌غیاثی: اجازه خودنمایی به پیکانی‌ها ندادیم

محمد عمده‌غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل پیکان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و در نهایت توانستیم با پیروز زمین مسابقه را ترک کنیم. پیکان تیم جوان و پرتلاشی است، اما ما در این مسابقه اجازه خودنمایی به آنها نداده و با حمایت هواداران خود توانستیم به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: نبرد تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی در هر رشته‌ای می‌تواند بسیار جذاب باشد. این مسابقه هم جذابیت‌های زیادی داشت که ما توانستیم با غلبه بر حریف‌مان جایگاه خود در صدر جدول را محکم‌تر کنیم. پیکانی‌ها هم نشان دادند که چه تیم توانمندی دارند که توانستند تا رده دوم جدول خود را بالا بکشند. پیکان تیم ریشه‌داری در والیبال ایران است و امسال هم شرایط خوبی دارد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین عنوان کرد: فشردگی مسابقات امسال موجب شده تا در تمام مسابقات بازیکنان نتوانند در اوج آمادگی باشند. طبیعی است که یک روز بازیکنی از شرایط ایده‌آل دور باشد، اما ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که این موضوع صدمه‌ای به ما نزند. شاگردانم تاکنون بسیار خوب بازی کرده‌اند و خوشحالم که مقابل پیکان هم عملکرد خوبی داشتند.

عمده‌غیاثی با بیان اینکه خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم، گفت: نوسان در عملکرد تمام تیم‌ها وجود دارد، اما تیمی موفق خواهد بود که کمترین نوسان را داشته باشد. ما تمرینات خوبی داشته‌ایم و اگر بتوانیم طبق برنامه پیش برویم قطعاً نتایج خوبی کسب می‌کنیم. ضمن اینکه ما هوادارن بسیار خوبی داریم که همیشه حامی ما هستند. حضور آنها برای هر تیمی یک نعمت است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول