اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آزمون استخدام معلمان در اردیبهشت‌/ افزایش ۴۰۰ هزار تومانی شامل معلمان جدید نمی‌شود

وزیر آموزش ‌و پرورش گفت: افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی طبق قانون برای معلمان ماده ۲۸ ورودی مهر ۹۸ به مدارس، تعلق نمی‌گیرد.

آزمون استخدام معلمان در اردیبهشت‌/ افزایش ۴۰۰ هزار تومانی شامل معلمان جدید نمی‌شود

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش ‌و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: افزایش حقوق معلمان طبق سایر کارکنان دولت صورت می‌گیرد که از ابتدای سال اعمال شده است و افزایش دیگری بابت رتبه بندی معلمان داریم که از مهر ماه اعمال و برای همه معلمان واجد شرایط پرداخت شده است.  

وی در رابطه با افزایش حقوق ۴۰۰هزار تومانی برای معلمان ماده ۲۸ آزمون استخدامی سال گذشته که از مهر ۹۸ وارد آموزش و پرورش شده‌اند، بیان کرد: همه پرداختی ها براساس مصوبات دولت می‌باشد و این افزایش حقوق مربوط به سنوات خدمت است که طبق قانون برای کسانی که تازه شروع به خدمت کرده اند شامل نمی‌شود. 

وزیر آموزش ‌و پرورش گفت: مشکلی برای عیدی دانشجو معلمان پیش آمده بود که این مشکل برطرف شد و پاداش آخر سال برای این گروه از فرهنگیان پرداخت خواهد شد. 

حاجی میرزایی در رابطه با معوقات فرهنگیان تصریح کرد: میزان مطالبه معلمان شامل حق‌التدریس معلمان شاغل ۱۸۰۰ میلیارد تومان است که تلاش می‌کنیم تا قبل از پایان سال پرداخت شود.

وی در رابطه با آزمون استخدامی جدید در وزارت آموزش و پرورش گفت: سعی می‌کنیم در اردیبهشت ماه سال ۹۹ نیز آزمون دیگری برای این منظور برگزار کنیم.

 این گفت‌وگو در پاسخ به سوژه مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» است که با ثبت پویش‌هایی با عنوان «پیگیری احکام معلمین ماده ۲۸ ورودی مهر۹۸» و «عدم اجرای قانون توسط آموزش و پرورش در صدور احکام جدید استخدام شدگان ماده ۲۸ آزمون سراسری»، خواستار پیگیری این موضوع بودند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول