اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اهتمام آیت الله طبرسی به نفع نیازهای سیاسی و مذهبی مردم

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت آیت الله طبرسی امام جمعه سابق ساری را تسلیت گفت و اعلام کرد: این عالم ربانی با سعی وافر در رفع نیازهای مذهبی و سیاسی مردم می کوشید.

اهتمام آیت الله طبرسی به نفع نیازهای سیاسی و مذهبی مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر ارتحال عالم جلیل القدر و امام جمعه سابق ساری حضرت آیت‌الله حاج شیخ نورالله طبرسی موجب تألم و تأثر گردید.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این عالم وارسته سال‌ها در جایگاه امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه و نیز نمایندگی مجلس خبرگان رهبری مفتخر به مجاهدت در عرصه‌ دین و فرهنگ و صاحب حضور پر ثمری بودند که با سعی وافر در رفع نیازهای مذهبی و سیاسی مردم می کوشیدند.

در این اطلاعیه آمده است: ایشان از همگامان انقلاب اسلامی از آغاز و بعد از آن بوده و ولایت مداری عمیق خود را هم در زمان امام راحل عظیم الشان و هم در زمان مقام معظم رهبری «مدظله العالی» نشان دادند و سال‌ها امین و امانتدار منصب نمایندگی ایشان در استان مازندران بودند.

در بخش پایانی این اطلاعیه تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم مجاهد، انقلابی و پرهیزگار را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه و همچنین به بیت مکرم، علاقه‌مندان و مردم شریف استان مازندران تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام/2258

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول