اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قنبرزاده: تا امروز صبح قصدی برای نامزد شدن نداشتم/امیدوارم در فوتبال همدلی ایجاد شود

نامزد نایب رئیسی فدراسیون فوتبال گفت: تا دیروز برنامه‌ای برای ثبت نام نداشتم و با زنگ زدن 3 نفر از نامزدها در این انتخابات شرکت کردم.

قنبرزاده: تا امروز صبح قصدی برای نامزد شدن نداشتم/امیدوارم در فوتبال همدلی ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس، منصور قنبرزاده در خصوص نامزد شدن نایب رئیسی فدراسیون فوتبال گفت: از شما اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که در این شرایط در خیابان‌ها گزارش تهیه می‌کنید که امیدوارم این شرایط بهتر شود. امیدوارم این انتخابات در عین رقابت رفاقت باشد، بنده تا دیروز برنامه‌ای برای ثبت نام نداشتم ولی امروز صبح 3 تن از کاندیدهای ریاست با من تماس گرفتند. این گونه شد که قریب من را به عنوان نایب رئیس اول، بهاروند به عنوان نایب رئیس دوم و ممبینی به عنوان نایب رئیس اول معرفی کردند. 

وی ادامه داد: در خصوص انتخابات هم اگر قسمت باشد قصد دارم به اندازه دانش و توانم مثمر ثمر واقع شوم. یک همدلی امیدواریم در فوتبال پدید آید.

وی در خصوص اینکه جو انتخابات چگونه است و همه روی یک گزینه خاص اجماع دارند گفت: این نظر شماست و من نمی‌توانم این را بگویم. تا 10 صبح امروز من برای کاندید شدن قصدی نداشتم ولی ساعت 11 آمدنم قطعی شد. اینکه انتخابات مهندسی شده است نظر ما نیست و نظر شماست و هر کس می تواند نظر خودش را داشته باشد. 

قنبرزاده گفت: 5-6 سال به عنوان هیئت رئیسه در سازمان لیگ بودم و از من تقاضا کردند که در این انتخابات شرکت کنم.

وی در خصوص اینکه آیا رئیس جدید فدراسیون می‌تواند دوره جدید و تحولی بزرگ به راه اندازد گفت: در خصوص ارزیابی هنوز زود بوده و باید مورد بررسی قرار گیرد. 

کاندیدای نایب رئیسی فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار که وضعیت مالی فدراسیون چگونه بوده و این فدراسیون 50 میلیارد تومان بدهی دارد ادامه داد: فدراسیون فوتبال بدهی دارد ولی مطالبات زیادی هم از فیفا دارد، شنیدم که تلاش خیلی خوب کردند و آقای شکوری نیز قول‌هایی گرفتند. بدهی فوتبال به یک اجماع ملی نیاز دارد. هم دولت و هم ارگان‌های خارج از دولت هم از جانب همدلی و هم مالی به صورت مستمر کمک کنند. این شان تیم ملی ما نیست و فکر می‌کنم با یک اجماع می‌توان این مشکل را حل کرد. البته به نظرم هر کس که در این انتخابات ثبت نام کرده به این مسائل فکر کرده و با مشت پر وارد این انتخابات شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول