اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

پیروزی انقلاب اسلامی شوک راهبردی برای آمریکا و نظام سلطه بود

ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: دستاوردها و پیامدهای پیروزی انقلاب اسلامی به مثابه یک شوک راهبردی و شکستی مفتضحانه و ناباورانه برای آمریکا و نظام سلطه بود.

پیروزی انقلاب اسلامی شوک راهبردی برای آمریکا و نظام سلطه بود

به گزارش حوزه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس،‌ ستادکل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی غرورانگیز و شکوهمند انقلاب اسلامی  پاسداشت یاد و خاطره شهید والامقام و سرافراز جبهه مقاومت سپهبد قاسم سلیمانی در چهلمین روز آسمانی شدن و شهادت پرافتخار سرباز ولایت این تقارن را مقدس و ارزشمند خواند.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران به عنوان پدیده‌ای شگرف در حساس‌ترین مقطع تاریخی که آمریکا سیطره و نفوذ خود را در اوج قدرت می‌دید با اراده الهی و اندیشه ناب اسلامی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به منصه ظهور رسید و با سقوط نظام شاهنشاهی و طاغوتی، هندسه قدرت جهانی را در برابر اقتدار و عظمت خود به چالش کشید. 

این بیانیه رمز ماندگاری، پویایی و بالندگی انقلاب اسلامی تا به امروز را صیانت از شاخص‌های هویتی، مؤلفه‌ها، آرمان‌ها و اهداف عالیه انقلاب دانسته و تصریح می‌کند: 22 بهمن ماه سال 1357 سرآغاز اضمحلال هژمونی نظام سلطه شد به طوری که با خارج شدن ایران از سیطره آمریکای جنایتکار توازن قدرت دوقطبی آمریکا و شوروی متزلزل و ساختار و نظام حکومتی با تکیه بر ایمان و اسلام ناب محمدی(ص) با ظرفیت تمدن‌سازی اسلامی در عرصه بین‌المللی قدرت نمایی و بروز و ظهور پیدا کرد. 

ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان می‌سازد: دستاوردها، پیشرفت‌ها و پیامدهای منطقه‌ای و جهانی پیروزی انقلاب اسلامی به مثابه یک شوک راهبردی و شکستی مفتضحانه و ناباورانه برای آمریکا و نظام سلطه بود و به چندین سال حضور و نفوذ استکبار جهانی در کشورمان پایان داد و به رغم تلاش همه‌جانبه و دائمی جبهه معاندین انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته ایران اسلامی به عنوان قدرت برتر منطقه‌ای در جهان اسلام همواره منادی ظلم‌ستیزی و محور مقاومت اسلامی بوده است. 

این بیانیه می‌افزاید: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اصول و ارزش‌های اسلامی و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی در عرصه‌های مختلف به سرعت با ارائه الگوی موفق در نظام‌سازی و نحوه اداره حکومت و جامعه مبتنی بر اندیشه‌های دینی و اسلامی و سرلوحه قرار دادن حرمت و پاسداشت انسانیت، گفتمان لیبرال دموکراسی غرب و سوسیالیسم شرق را منفعل ساخته و اینک در آستانه گام دوم انقلاب با طرح‌ریزی و تدوین مؤلفه‌ها و بنیان‌های فکری نوین و راهبردهای جهادی انقلابی حرکت به سمت قله‌های پیشرفت، بالندگی و اقتدار اسلامی را ترسیم نموده است. 

ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان می‌سازد: آمریکای جنایتکار و تروریست‌پرور که همواره به دنبال ایجاد ایران‌هراسی و ناامنی و آشوب در منطقه بوده است با اقدام مذبوحانه و بزدلانه در ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دریافت سیلی محکم از جمهوری اسلامی ایران تخاصم و دشمنی خود با نظام اسلامی را وارد مرحله جدیدی نموده که بحمدالله با هوشیاری، بصیرت و بیداری مسئولان و قدرت مردمی همچون گذشته به یأس و ناامیدی تبدیل خواهد شد. 

این بیانیه در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام انقلاب اسلامی ضمن دعوت از اقشار و آحاد ملت مؤمن، بصیر و انقلابی کشور عزیزمان برای حضور یکپارچه و پرشور در راه‌پیمایی دشمن‌ستیز یوم‌الله 22 بهمن بر تجدید میثاق و بیعت فرزندان ملت در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) تأکید شده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول