اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سهم ۱۵۸ میلیارد ریالی طرح‌های خدماتی در توسعه قشم

۱۵۸ میلیارد ریال طرح خدماتی گردشگری با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در جزیره قشم به بهره‌برداری رسید.

سهم ۱۵۸ میلیارد ریالی طرح‌های خدماتی در توسعه قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر 158 میلیارد ریال طرح خدماتی گردشگری جزیره قشم با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در حال بهره‌برداری است.

امام جمعه شهرستان قشم و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از دیگر مسوولان بلند پایه حاضر در این آیین هستند.

افتتاح مجهزترین کلوپ غواصی قشم با 15 میلیارد ریال اعتبار

مجهزترین کلوپ غواصی و تفریحات دریایی قشم با عنوان «دلفین مرجان قشم» برخوردار از 100 ست لباس غواصی، 60 سیلندر غواصی، 30 ست BCD غواصی و سه دستگاه کمپرسور با حجم سرمایه 15 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 600 مترمربع به بهره‌برداری رسید.

این مجموعه 15 فرصت شغلی فراهم آورده و در حوزه تفریحات دریایی نیز دارای چهار فروند شاتل بنانا، سه فروند قایق تفریحی، سه جت اسکی، و یک دستگاه پاراسل است.

یک هتل 4 ستاره و سفره‌خانه سنتی با مجموع اعتبار 143 میلیارد ریال

بزرگ‌ترین و مجهزترین سفره‌خانه سنتی جزیره قشم با سرمایه‌گذاری 23 میلیارد ریالی و زیربنای یک هزار و 400 مترمربع، گنجایش 500 نفر را داراست و آغاز به کار آن برای 30 نفر ایجاد اشتغال کرد.

این مجموعه در سه نوبت صبحانه، ناهار و شام خدمات‌دهی خواهد داشت و از 6 فضای اختصاصی (VIP) نیز برخوردار است.

همچنین آغاز به کار یک هتل چهار ستاره نیز با حجم سرمایه 120 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 800 مترمربع در پنج طبقه با 60 اتاق و گنجایش 200 تخت برای 25 نفر اشتغالزایی کرد.

گفتنی است، 36 پروژه  در حوزه‌های نفت، گاز، صنایع شیلاتی، عمرانی، گردشگری و ورزشی با اعتباری بالغ بر 270 میلیون یورو و چهار هزار و 16 میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر جزیره قشم به بهره‌برداری می‌رسد.

طی این سفر یک روزه مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور مجموعا بالغ بر 2 هزار و 700 میلیارد ریال طرح در حوزه‌های عمران شهری، تولیدی، گردشگری و خدماتی جزیره قشم به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول