اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

خطوط اتوبوس بدون دلیل حذف نمی‌شود/ فعالیت مینی‌بوس‌های جدید در پایتخت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اینکه دلیل حذف برخی خطوط اتوبوس در پایتخت کمبود مسافر است، گفت: در صورتی که تقاضا به میزان کافی باشد، از مینی‌بوس برای این خطوط استفاده می‌شود.

خطوط اتوبوس بدون دلیل حذف نمی‌شود/ فعالیت مینی‌بوس‌های جدید در پایتخت

محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در پاسخ به مطالبه برخی از مخاطبان «فارس من» مبنی بر لزوم برقراری مجدد خط اتوبوس میدان نوبنیاد به میدان هفت تیر اظهار داشت: در سال‌های پیش به دلیل اینکه این مسیر پرمسافر نبوده است و تعداد اتوبوس‌های شرکت واحد نیز با کمبود همراه بوده است لذا مجبور به حذف این خط اتوبوس شده‌ایم.

وی افزود: ممکن است برخی نسبت به حذف این اتوبوس‌ها گلایه‌مند باشند که هر چند تعدادشان زیاد نیست ولی در صورت بررسی و نیازهای موجود استفاده از مینی‌بوس برای این خط مدنظر قرار گرفته است. 

 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: ارزیابی مجدد از این خط نیز انجام می‌شود و حتی در صورت مشاهده‌ و ارائه گزارش در مورد افزایش تعداد مسافران، احتمال بازگشایی مجدد این خط نیز وجود دارد.

ترفع خاطرنشان کرد: راه‌اندازی خطوط مینی‌بوس در تهران مدنظر قرار گرفته و مناقصه حدود 8 خط مینی‌بوس در حال انجام است و برخی از مناقصات نیز صورت گرفته است که در صورت نهایی شدن مینی‌بوس‌های جدید در برخی از خطوط بکارگیری می‌شود.

وی تأکید کرد: حذف خطوط اتوبوسرانی بی‌دلیل نیست و این تصمیم بنا به بررسی کمیته خطوط که متشکل از نماینده شهرداری منطقه، پلیس راهور و معاونت حمل‌ونقل انجام می‌گیرد حتی از نظر شورایاران در این زمینه بهره‌مند هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول