اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

جمع آوری 18 معتاد متجاهر و خرده فروش در شهرستان ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر از جمع آوری 18 معتاد متجاهر و خرده فروش، در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

جمع آوری 18 معتاد متجاهر و خرده فروش در شهرستان ایرانشهر

محمود سعادتی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان با هدف کاهش جرائم خردو ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان در سطح شهرستان ایرانشهر به اجرا در آمده است.

وی افزود: در این راستا طی 48 ساعت گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری دیگر رده های عملیاتی شهرستان ایرانشهر ، ضمن دستگیری 6 خرده فروش ، 12 معتاد متجاهر و کارتن خواب را جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی کردند.

سعادتی با بیان اینکه عواقب منفی حوزه موادمخدر گسترده است و نیاز به عزم جدی برای مقابله دارد تصریح کرد: با آموزش مهارت های زندگی و حمایت و آگاه سازی این افراد از بروز نابسامانی ها در جامعه جلوگیری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به استمرار این طرح با توجه به مطالبات و استقبال شهروندان در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: پلیس این آمادگی را دارد با اقتدار معتادان را در کمترین زمان ممکن در سطح شهر جمع آوری کند و این امر می طلبد سایر سازمان های مسئول پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول