اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح ۷ طرح شهرستان ری در دهه فجر

به مناسبت ایام دهه فجر ۷ طرح درمانی، خدماتی، فرهنگی، صنعتی و عمرانی با حضور استاندار تهران در شهرستان ری افتتاح شد.

افتتاح ۷ طرح شهرستان ری در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، همزمان با چهل‌ویکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر هفت پروژه درمانی، عمرانی و خدماتی با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری و تعدادی از نمایندگان مجلس و جمعی از مسؤولان مورد بهره برداری قرار گرفت.

درمانگاه عمومی شهدای فشافویه در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع و زیربنای ۲ هزار و ۴۵۶ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان در مدت ۱۹ ماه احداث شده است. 

این درمانگاه در سه طبقه ساخته شده و دارای امکاناتی مانند ۶ اتاق معاینه، بخش اداری، آزمایشگاه، دندانپزشکی و پارکینگ می‌باشد.  

ساختمان تامین اجتماعی شعبه فشافویه با زیربنای ۳ هزار مترمربع و اعتبار ۶۵ میلیارد ریال در مدت ۲۴ ماه در چهار طبقه ساخته شده است. 

بوستان خانواده چندمنظوره شامل پارک بانوان، سوله ورزشی حجاب و مرکز فرهنگی دختران آفتاب به مساحت ۵هکتار و با اعتبار ۵۸ میلیارد ریال در حسن آباد به بهره برداری رسید.

خیابان خبرنگار در قیامدشت با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال طی مدت سه ماه با اقداماتی از قبیل روشنایی، آسفالت، بهسازی و فضای سبز به بهره برداری رسید. 

همچنین مخزن تأمین آب خام فضای سبز با ظرفیت هزار مترمکعب با اعتبار یک میلیارد تومان در قیامدشت راه‌اندازی شد.

طرح بوستان کتاب امید و کتابخانه شهید رستگار در اسلام آباد سیمان تهران بخش مرکزی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع افتتاح شد. 

کارخانه تولید عایق‌های برودتی با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۵هزار مترمربع در شهرک صنعتی شمس آباد احداث شده که با بهره برداری از این کارخانه برای ۱۵۰ نفر اشتغالزایی شده است.

انتهای پیام/گ/ت/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول