اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استان تهران ۱۲ هزار کلاس درس کم دارد

استاندار تهران با اشاره به کمبود ۱۲ هزار کلاس درس در استان تهران، گفت: این کسری توسط دولت، شرکت‌ها و کارخانه‌های صنعتی به‌عنوان مسؤولیت اجتماعی، خیرین و مشارکت‌های مردمی جبران خواهد شد.

استان تهران ۱۲ هزار کلاس درس کم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در آئین افتتاح پروژه‌های شهرستان ری که در شهر حسن آباد فشافویه برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: شعبه تأمین اجتماعی که امروز در شهر حسن‌آباد افتتاح شد از استاندارد بالایی برخوردار است و با داشتن تجهیزات بالا آسایش و رفاه را برای مردم فراهم آورده است.

وی ضمن تشکر از خیرین این پروژه‌ها گفت: جامعه ما از دو حلقه مفقوده یکی غفلت از سلامت اجتماعی و دیگری غفلت مسئولیت اجتماعی رنج می‌برد و اگر مسؤولان به توسعه زیرساخت‌ها و سلامت نگاه ویژه‌ای داشته باشند شاهد رشد و توسعه سلامت اجتماعی خواهیم بود.

بندپی با تأکید بر اینکه کیفیت خدمات در سازمان‌های تأمین اجتماعی بالا است، گفت: مطالبه گری جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی موجب رضایت‌مندی مردم نسبت به خدمات شده است و اگر رضایت‌مندی مردم در دستور کار قرار بگیرد توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر صرفه‌جویی در انرژی گفت: امروز صرفه‌جویی در انرژی بسیار مهم است و باید تبدیل به یک فرهنگ در جامعه شود.

محسنی بندپی افزود: در کشور ما در زمینه جلوگیری از هدر رفت انرژی اقدامات مناسبی صورت نگرفته اما در بررسی‌های الگویی مشخص شد درصورتی‌که از محصولات عایقی استفاده شود در حدود ۵۰ درصد ذخیره انرژی اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: در این راستا می‌بایست تعاملاتی با وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو جهت مقررات ایمنی و صرفه‌جویی در انرژی سازمان ملی مسکن اجرایی و عملیاتی شود و از هدر رفت انرژی جلوگیری شود.

استاندار تهران در ادامه تصریح کرد: در تهران ۱۲ هزار کلاس درس کم داریم که برای جبران این کسری ۳ هزار کلاس توسط دولت، ۳ هزار کلاس توسط شرکت‌ها و کارخانه‌های صنعتی به‌عنوان مسئولیت اجتماعی، ۳ هزار کلاس توسط خیران و ۳ هزار کلاس نیز از منبع تواتر اموال مشارکت‌های مردمی ساخته خواهد شد.

محسنی بندپی در پایان با بیان اینکه بدون توسعه علمی نمی‌توانیم به توسعه پایدار برسیم، خاطرنشان کرد: آموزش و پروش، گذرگاهی برای رسیدن به ابعاد مختلف آسایش و رفاه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول