اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

بینیک: سیمون از من بهتر است/ به عدم حضور در المپیک فکر هم نمی‌کنم

سرعتی‌زن لهستانی تیم والیبال لوبه گفت: در حال حاضر سیمون از من بهتر است و من با دیدن بازی او به دنبال یادگیری نکات جدید هستم.

بینیک: سیمون از من بهتر است/ به عدم حضور در المپیک فکر هم نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، ماتئوش بینیک، بعد از سه سال حضور در تیم والیبال زاکسا و رسیدن به موفقیت‌ها متعدد با این تیم تصمیم گرفت راهی ایتالیا شده تا در تیم لوبه به کارش ادامه دهد. وی در سال 2019 راهی سری آ شد تا با حضور در تیم لوبه همبازی امیر غفور شود. هدایت لوبه برعهده دی‌‌جورجی است.

بینیک درمورد حضورش در لوبه اظهار داشت: این اتفاق یک چالش جدید برای من بود، چراکه در گام اول توانستم در کشوری غیر از لهستان بازی کنم. از طرفی من به تیمی اضافه شدم که قهرمانی‌های زیادی در ایتالیا و اروپا دارد و یکی از بهترین تیم‌های جهان محسوب می‌شود. فکر می‌کنم این ی گام بسیار بزرگ برای من باشد. من 3 سال در لهستان بازی کردم و به این نتیجه رسیدم که باید تغییراتی ایجاد کنم. در ایتالیا سعی می‌کنم در هر تمرین تمام تلاش خود را انجام دهم تا بیشترین وقت را در بهترین باشگاه اروپا سپری کنم.

مدافع لهستانیِ تیم والیبال لوبه درمورد اینکه چرا تیمی را انتخاب کرده که با حضور سیمون شانس کمی برای حضور در ترکیب دارد، عنوان کرد: من می‌دانستم که سیمون در لوبه حضور دارد. در ابتدا می‌ترسیدم به تیمی بروم که او حضور دارد؛ از طرفی بحث محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی در لیگ ایتالیا هم وجود داشت. با این حال دی‌جورجی به من گفت که می‌توانم فرصتی برای بازی پیدا کنم که همین اتفاق هم افتاد.

وی ادامه داد: در حال حاضر، سیمون از من بهتر است. این امر یک کلاس خوب برای من است. من سیمون را تماشا می‌کنم و می‌خواهم تا حد امکان از او یاد بگیرم. در شرایط کنونی اگر کسی از من سوال کند که آیا از حضور در ایتالیا پشیمان هستم یا خیر پاسخ من منفی خواهد بود. حضور در لوبه یک قدم رو به جلو برای من بود، چون بالغ‌تر و پخته‌تر می‌شوم.

بینیک درمورد شرایط تیم لوبه، عنوان کرد: ما همیشه و همه جا پیروز می‌شویم. از دست دادن حتی یک ست آن هم با اختلاف کم یک اتفاق منفی محسوب می‌شود. ما هفته گذشته نتیجه را به مودنا واگذار کردیم و دیگر صدرنشین نیستیم، اما امیدواریم به زودی دوباره صدرنشین شویم. چند بازیکن ما همچون لئال و خوانتورینا و... مصدوم هستند.

مدافع لهستانیِ تیم والیبال لوبه در پاسخ به این سوال که رابطه‌اش با کدام بازیکن بهتر از سایرین است، اظهار داشت: فکر می‌کنم با همه خوب خوب هستم؛ البته ترجیحاً با کسانی که انگلیسی صحبت می‌کنند (با خنده). من سعی می‌کنم زبان ایتالیایی را یاد بگیرم، اما در حال حاضر چیز زیادی بلد نیستم. حضور کمیل ریچلیکی که به زبان ما صحبت می‌کند نیز به من کمک می‌کند. من زمان زیادی را با او می‌گذرانم و معمولاً هم اتاق هستیم. سیمون هم بازیکن بزرگی است؛ او برخلاف سن نسبتاً بالایی که دارد واقعاً خوش‌ پرش است و توپ به راحتی از میان دستانش عبور نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با ویتال هینن، سرمربی تیم ملی لهستان و باشگاه پروجا هم ارتباط دارد یا خیر، تصریح کرد: ما با هم در ارتباط هستیم، اما واقعاً ملاقاتی با هم نداریم. به هر حال او سرمری پروجا بوده و من هم بازیکن لوبه هستم. باشگاه‌های ما در حال رقابت با هم هستند و ملاقات ما با هم چندان منطقی نیست و به همین دلیل من به شهر او نمی‌روم. اخیراً با بدنورز و بارتوش کورک، دیگر لهستانی‌های حاضر در لیگ ایتالیا روبرو شدیم و در صورت امکان، مدتی را با هم می‌گذرانیم.

بینیک با اشاره به رقابت‌های المپیک 2020، گفت: در حال حاضر تمرکز من روی مسابقات باشگاهی است. باید سعی کنم از خودم مراقبت کنم، چون نمی‌خواهم قبل از رویداد مهمی به نام المپیک دچار مصدومیت شوم. من حتی به اینکه همراه تیم در توکیو نخواهم بود فکر هم نمی‌کنم. امیدوارم سالم باشم و بتوانم بدون هیچ مانعی، رویای خود را محقق کنم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول