اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲۰ درصد اعتبارات رونق تولید به میامی اختصاص یافت

استاندار سمنان گفت: ۲۰ درصد از اعتبارات رونق تولید و ستاد تسهیل استان سمنان به شهرستان میامی اختصاص یافته است.

۲۰ درصد اعتبارات رونق تولید به میامی اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، علیرضا آشناگر پیش از ظهر امروز که در نهمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر ۱۳۹۸ به شهرستان میامی سفر کرده است، در آیین عملیات آغاز احداث هتل جهانگردی سه ستاره شهرستان میامی با اظهار خوشحالی از انجام این برنامه اظهار کرد: از اینکه در میامی پروژه‌های گردشگری به انجام می‌رسد، خوشحالم و امیدوارم نظیر این برنامه در این شهر استمرار داشته باشد.

وی گفت: شهرستان میامی با توجه به وضعیت جغرافیایی خود می‌تواند سهم بسزایی در میزبانی از زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) ایفا کند.

استاندار سمنان با اشاره به قرار گرفتن شهرستان میامی در لیست ۳۱ شهرستان کمتر توسعه‌یافته کشور گفت: در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان، علاوه بر اعتبارات معمول شهرستانی، 20 درصد از اعتبارات رونق تولید و ستاد تسهیل نیز به این شهرستان اختصاص یافته است.

آشناگر با اعلام حمایت کامل از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در استان سمنان اظهار امیدواری کرد: سرمایه‌گذار این پروژه ضمن عمل به همه تعهدات خود، در موعد مقرر نسبت به افتتاح و بهره‌برداری از این طرح اقدام کند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۰/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول