اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح ۱۱ پروژه از محل اعتبارات نوسازی و کمک خیرین در همدان

مدیرکل اداره نوسازی مدارس همدان از افتتاح ۱۱ پروژه از محل اعتبارات نوسازی مدارس و کمک خیرین خبر داد.

افتتاح ۱۱ پروژه از محل اعتبارات نوسازی و کمک خیرین در همدان

فرزاد تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه امسال ۱۱ پروژه از محل اعتبارات نوسازی مدارس و کمک خیرین برای دهه فجر آماده افتتاح است اظهار کرد: این پروژه‌ها در زیربنای ۱۲ هزار و ۴۴۱ متر مربع با ۸۲ کلاس و ۵۶ اتاق افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۴ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است از افتتاح مدرسه ابن سینا به دست استاندار خبر داد و گفت: این مدرسه ۲۶ کلاس درس و ۱۳ اتاق دارد و با اعتبار ملی ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی استان همدان با بیان اینکه ۱۳ کلاس آن ابتدای مهرماه تکمیل و تحویل آموزش و پرورش استان شد افزود: با افتتاح این مدرسه بخش عمده‌ای از مشکلات منطقه ۲ آموزش و پرورش حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بازسازی این پروژه در زیربنای ۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع از سال ۹۴ آغاز شد خاطرنشان کرد: مدرسه ابن سینا جزوی از مجتمع «حیات طیبه» ابن سیناست که طبق برنامه وزارت آموزش و پرورش مدارس کوچک در کشور به سمت مجتمع هدایت می‌شوند که در این مراکز یک دانش‌آموز تمام دوره‌های تحصیلی از ابتدایی تا متوسطه را در یک جا می‌گذراند و در کنار آن از امکانات ورزشی، رفاهی و... برخوردار می‌شود.

تیموری از افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه نیز در مجاورت مدرسه ابن سینا در قالب پروژه «حیات طیبه» خبر داد و افزود: قرار است مهرماه سال آینده این مدرسه به بهره‌برداری برسد که در حال حاضر ۴۵ درصد پیشرفت دارد.

وی با اشاره به احداث استخر شنا در مجتمع «حیات طیبه» بیان کرد: در مجتمع ابن سینا به دنبال ساخت سالن ورزشی بزرگ نیز هستیم که این مجموعه به عنوان بزرگترین مجتمع حیات طیبه کشور شناخته شده است.

مدیرکل نوسازی استان همدان از افتتاح مدرسه خیرساز دکتر نوروزی در گل‌تپه با تکریم از این خیر نیکوکار خبر داد و افزود: این مدرسه سه کلاسه خیرساز با ۴۳۰ متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر۸۵۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۳۵۰ میلیون تومان توسط خیر و مابقی از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان همدان برای این پروژه هزینه شده است.

انتهای پبام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول