اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

برگزاری راهپیمایی۲۲ بهمن در ۱۰۰ نقطه خراسان‌جنوبی+ جزئیات مسیرها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در بیش از 100 نقطه از شهرستان‌ها، شهرها و روستاهای استان خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود و سخنران این مراسم در مرکز استان سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران است.

برگزاری راهپیمایی۲۲ بهمن در ۱۰۰ نقطه خراسان‌جنوبی+ جزئیات مسیرها

حجت‌الاسلام احمد ملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای حضور باشکوه و گسترده مردم استان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن فراهم شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی همزمان با این روز و همچنین چهلمین روز شهادت شهدای انقلاب تدارک دیده شده، بیان داشت: امسال یوم‌الله ۲۲ بهمن با اربعین سردار دلها و همرزمانش تقارن یافته که تمامی راهپیمایی‌ها در سراسر استان با محوریت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، حضور حداکثری مردم در انتخابات، سردار دل‌ها و مقاومت و جهاد برگزار خواهد شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اعلام کرد: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهر بیرجند  از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۲۲ بهمن از محل میدان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران و در نهایت راهپیمایان در میدان قدس تجمع و از سخنان سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران بهره‌مند خواهند شد.

ملایی با بیان اینکه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در بیش از 100 نقطه از شهرستان‌ها، شهرها و روستاهای استان خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای گلبانگ الله‌اکبر و نورافشانی در روز دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه ساعت ۲۱ از برنامه‌های محوری در نقاط مختلف استان می‌باشد.

وی از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این راهپیمایی ملی دعوت کرد و افزود: شرکت انبوه اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حماسی باعث ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب می‌شود.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول