اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

درخواست رئیس جهانی جودو برای افزایش تعداد سهمیه‌ها در المپیک توکیو

رئیس فدراسیون جهانی جودو خواستار افزایش تعداد سهمیه‌های این رشته در المپیک توکیو شد تا ویروس کرونا و مشکلات چینی‌ها روی این بازی‌ها تاثیر نگذارد.

درخواست رئیس جهانی جودو برای افزایش تعداد سهمیه‌ها در المپیک توکیو

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از insidethegames، ماریوس ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو خواستار افزایش تعداد سهمیه‌ها برای المپیک توکیو شد تا اطمینان حاصل کند جودوکاران چینی به خاطر بحران ویروس کرونا تاثیری روی این ورزش نمی‌گذارند.

جودوکاران چینی مسابقات گرندپریس را که از روز گذشته آغاز شده از دست داده‌اند چرا که سفارت فرانسه در پکن به خاطر ویروس کرونا بسته شده است. همین موضوع باعث شد تا نمایندگان چین نتوانند در مسابقات گرندپریکس شرکت کنند.

با توجه به این شرایط ورزشکاران چین شانس افزایش امتیاز را برای کسب سهمیه المپیک از دست خواهند داد.

وزیر در جلسه فوق‌العاده هیات‌رئیسه که به میزبانی پاریس برگزار شد، در این خصوص صحبت‌هایی را مطرح کرد. وی قبلا تماس‌هایی با کمیته بین‌المللی المپیک داشته تا راه‌حلی پیدا کند و مطمئن شود جودوکاران چینی المپیک توکیو را از دست نخواهند داد.

وزیر در این خصوص اظهار داشت: از زمان شروع شیوع ویروس کرونا ما با با فدراسیون چین و کمیته برگزاری مسابقات مذاکره کردیم.

وی ادامه داد: به خاطر مسائل ویزا، جودوکاران چینی نمی‌توانند در مسابقات پاریس شرکت کنند اما آنها اواخر این ماه در رقابت‌های آلمان حضور خواهند داشت. ما با IOC مذاکراتی در مورد یافتن راه‌حلی برای نشان دادن همبستگی، انسانیت و حمایت از چینی‌ها، داشته‌ایم.

رئیس فدراسیون جهانی جودو خاطرنشان کرد: این اتفاق یک مسئله جدی و ویژه است که در حال حاضر نمی‌توان آن را حل کرد. ما پیشنهادات خود را برای حل مشکل به IOC داده‌ایم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول