اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تبدیل عین‌الاسد به‌ عین‌الجسد نشانه اقتدار ایران است/ سردار سلیمانی خود را سرباز ولایت می‌دانست

امام‌جمعه کامفیروز گفت: با حضور مردم همیشه در صحنه توانستیم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته و به دشمنان ایران اسلامی اعلام نفرت کنیم.

تبدیل عین‌الاسد به‌ عین‌الجسد نشانه اقتدار ایران است/ سردار سلیمانی خود را سرباز ولایت می‌دانست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر کامفیروز، حجت‌الاسلام محمد تقی زاده در آیین چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی که در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ما به تمامی قلدرمآبی که دلار‌های نفتی گاو‌های شیر‌ده منطقه را در اختیار گرفته‌اند اعلام می کنیم حالا نظاره‌گرباشند که مردم ایران اسلامی چهل و یکمین سالگی انقلاب  اسلامی را جشن گرفته‌اند.

وی  گفت: ابلهانی که دراتاق‌ فرماندهی برایان هوک و با کمک‌های بن زائد، بن سلمان، جان بولتون و نیز بنیامین نتانیاهو اعلام می کردند تابستان داغ 97 در انتظار ایران است حالا نظاره گر باشند که نه تنها به اهداف شوم خود نرسیدند بلکه ادعایشان مبنی بر اینکه مردم ایران جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب را برگزار نخواهند کرد، نقش بر آب شد.

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: انقلاب اسلامی به‌عنوان نهال تازه غرس شده‌ با رهبری‌های مقام معظم رهبری استوارتر، قدرتمند‌تر و باعزتی بیشتر در عرصه‌های نظامی، فناوری، تکنولوژی، نانو در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی ایستاده است.

وی بیان داشت: نشاندن آرکیو 170 از آسمان به زمین، تشر زدن به ناو آبراهام لینکلن، بازداشت سربازان مزدور آمریکایی، تبدیل عین‌الاسد به‌عین‌الجسد نشان از اقتدار ایران و از افتخارات دیگر جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه کامفیروز با اشاره به رشادت‌های سردار رشید اسلام، سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی افزود: ژورنالیست‌های اروپایی و آمریکایی سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی را ژنرال بین‌المللی می‌نامیدند، در صورتی که شهید سلیمانی خود را سرباز ولایت می‌دانست.

وی بیان داشت: به فرموده امام مسلمین، اگر ایران همیشه سرافراز در قله است به دلیل رشادت بزرگ مردانی است که با ندای «هل من ناصر ینصرنی» به ‌فرمان امام (ره) صادقانه لبیک گفتند و جان خود را بر کف گذاشته و از کشور جانانه دفاع کردند.

امام‌جمعه کامفیروز بیان کرد: سرداران شهید کامفیروز جعفر قشقایی، نصیری، نامدار، اسفندیاری، الیاسی، حسینی، قاسمی، شکوهی و همچنین دیگر شهدای این خطه در مقابل دشمن ایستادگی کردند و اقدامشان موجب شد مردم شهیدپرور کامفیروز یاد آنان را گرامی بدانند.

انتهای پیام/ 981009

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول