اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با حضور مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در مشهد برگزار شد.

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی صبح امروز با حضور مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌ رضوی و تنی چند از مدیران صنعت نفت استان در مشهد برگزار شد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در این جلسه اظهار کرد: بنده در طول 36 سال خدمت در جلسات مختلف تودیع و معارفه شرکت داشته‌ام اما این صمیمیت و وفایی که امروز در خراسان رضوی دیده‌ام، بی‌نظیر بود.

غلامرضا مشایخی با بیان اینکه دوران خوبی با حضور مهندس فانی در خراسان رضوی سپری شد، ادامه داد: اولین درخواست از مدیرعامل جدید، تکریم و حفظ کرامت نیروی انسانی است، اولویت تصمیمات سازمانی باید با منابع انسانی باشد، چرا که اگر این عزیزان در شرایط ایدآل فکری خوب قرار داشته باشند، بازدهی بسیار بالایی دارند.

وی با اشاره به عملکرد مثبت شرکت گاز استان در ارتباط با پروژه‌های گازرسانی بیان کرد: در موضوع گازرسانی به سیستان و بلوچستان نیز خراسان رضوی و دیگر استان‌های گیلان، فارس، همدان و سمنان عملکرد مثبتی داشتند. 

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: در چند سال اخیر اتفاقات بسیار خوبی در خراسان رضوی رقم خورد، انتظار داریم با توجه به نگرش مدیرعامل جدید شرکت گاز استان جناب آقای افتخاری در حوزه پژوهش و تحقیقات نیز عملکرد خوبی از ایشان دریافت کنیم تا یک افتخار دیگر برای استان در این حوزه رقم بخورد.

مشایخی با اشاره به مصرف روزانه 600 میلیون مترمکعب گاز طبیعی طی هفته‌های گذشته در کشور اظهار کرد: نگهداشت این شبکه کار بسیار سنگینی است که به لطف خدا و همت کارکنان صنعت گاز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: مهندس فانی قطعا از جمع شرکت گاز جدا نشده و حتما در موقعیت دیگری از توانمندی ایشان استفاده خواهیم کرد.

در پایان این مراسم، لوح یادبود علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی و هدایایی از طرف مدیران صنعت نفت استان به سیدحمید فانی مدیرعامل سابق شرکت گاز خراسان رضوی اهدا شد.

گفتنی است؛ حسن افتخاری سرپرست جدید شرکت گاز خراسان رضوی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی شیمی صنایع گاز از دانشگاه صنعت نفت، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است و در کارنامه وی مدیرعاملی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، مدیر نمونه وزارت نفت، مدیر مهندسی و اجرای طرح‌ها و همچنین مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی دیده می‌شود.

در پایان این مراسم، حکم انتصاب سرپرست شرکت گاز خراسان رضوی توسط مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران به وی اهدا شد. 

متن حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای حسن افتخاری 
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان خراسان رضوی منصوب می‌شوید، توفیق روز افزون جنابعالی را در انجام مسئولیت‌های محوله با بهره‌گیری از نیروهای متعهد، متخصص و شایسته از پیشگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید، فرصت را مغتنم شمرده و از خدمات و زحمات شایسته جناب آقای سید حمید فانی در طول دوران تصدی تشکر و قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول