اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نامگذاری سالن شماره یک آکادمی المپیک به نام مرحوم حاج محمد مهرآیین

آیین نامگذاری سالن شماره یک آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به نام مرحوم حاج محمد مهرآیین را برگزار شد.

نامگذاری سالن شماره یک آکادمی المپیک به نام مرحوم حاج محمد مهرآیین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  آیین نامگذاری سالن شماره یک آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به نام مرحوم حاج محمد مهرآیین را برگزار شد.

این مراسم امروز با حضور کیکاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، رضایی سخنگوی پارالمپیک، مادر شهید بابایی، همسر و 2 پسر مرحوم مهرآیین، یزدانی رییس بسیج ورزشکاران، محمد بلوطی مدیر تیم های ملی جودو، مهدی درخشنده سرپرست دبیری فدراسیون جودو، علی امینی نایب رییس سابق فدراسیون ورزشهای رزمی برگزار  شد.

 

کاظم یزدانی سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی پهلوان گمنام حاج محمد مهرآیین در این مراسم گفت: براساس دستوری که خانواده محترم مهرآیین دادند، قرار شد موسسه ای تشکیل شود و مرام و منش ایشان را با مردم آشنا کنیم. من سالها شاگرد ایشان بودم و تا رمق داشتیم، دستورات ایشان را عمل کردیم. حاج آقا هیچ وقت پشت میز ریاست ننشست و کسی از او ناراضی نبود. امیدواریم همه کسانی که مرام و مسلک حاج آقا را دوست دارند، به ما کمک کنند.

این مراسم در ایامدهه فجر و همزمان با سالروز تکریم مادران و همسران شهدا برگزار شده و همراه با آن مراسم تجلیل از خانواده مرحوم مهرآیین، تجلیل از مادر شهید محمد بابایی و نیز رونمایی از مرامنامه جامعه ورزش برگزار شد.

خانواده شهید بابایی نیز در این مراسم حضور داشت. مادر شهید بابایی اصالتی ژاپنی دارد که در این مراسم حضور داشت. در حاشیه این مراسم با اعلام محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، یامامورا بابایی مادر شهید بابایی به عنوان سرپرست نمادین کاروان ایران در پارالمپیک توکیو انتخاب و معرفی شد.

در ادامه برنامه از مرامنامه جامع ورزش پارالمپیک ایران رونمایی شد. این مرام نامه رو کمیته پارالمپیک تنظیم کرده در 14 بند که همه کارمندان و ورزشکاران پارالمپیک موظف به اجرای آن هستند.

 

در پایان مراسم از تابلوی سالن شماره تمرین پارالمپیک به نام حاج محمد مهرآیین رونمایی شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول