اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شاهرود قهرمان فوتسال و تنیس روی میز اساتید بسیجی استان سمنان شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از قهرمانی تیم فوتسال و تنیس روی میز شاهرود در جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان سمنان خبر داد.

شاهرود قهرمان فوتسال و تنیس روی میز اساتید بسیجی استان سمنان شد

سیداحمد ابوالقاسمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، از قهرمانی تیم فوتسال و تنیس روی میز اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان سمنان خبر داد و افزود: در این مسابقات، ۹ تیم فوتسال از دانشگاه‌های سراسر استان حضور داشتند که تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود توانست با غلبه بر حریفان خود مقام اول مسابقات را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و در مجموعه ورزشی این دانشگاه برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این مسابقات، ۹ تیم فوتسال از دانشگاه‌های سراسر استان شامل تیم‌های دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشگاه علوم پایه دامغان، دانشگاه دولتی سمنان، دانشگاه ایوانکی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، دانشگاه آزاد اسلامی دامغان، دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی مهدی‌شهر و دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود حضور داشتند و تیم دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود همچون سال گذشته با غلبه بر تمام حریفان مقام قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

ابوالقاسمی‌فر ضمن بیان اینکه این مسابقات به‌صورت تک حذفی برگزار شد، خاطرنشان کرد: تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود توانست در مسابقه اول با نتیجه پنج بر دو تیم دانشگاه دولتی سمنان را پشت سر بگذارد. در بازی دوم تیم دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در برابر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدی‌شهر صف‌آرایی کرد و با نتیجه قاطع 6 بر صفر تیم حریف را در هم کوبید.

وی افزود: در بازی سوم تیم ما مقابل دانشگاه علوم پایه دامغان قرار گرفت که توانست با نتیجه چهار بر یک از سد آن تیم هم بگذرد و به دیدار نهایی راه یابد.

سرپرست تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مورد دیدار نهایی این‌گونه گفت: تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در دیدار نهایی در مقابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان قرار گرفت و توانست با نتیجه دو بر یک این تیم قدرتمند را شکست دهد و بدین ترتیب به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان نیز نایب‌قهرمان مسابقات شد.
وی با بیان اینکه تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برای دومین سال پیاپی به مقام قهرمانی مسابقات در ترکیب تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دست یافته است، در مورد ترکیب تیم واحد شاهرود گفت: محمدرضا حسینی، مقداد تیموری، حمیدرضا تاج‌الدین، ابوالقاسم پیاده کوهسار، محمدصادق قدیری، سعید حسنی، سیدعباس موسوی و مهران اسدیان حضور داشتند و سرپرستی تیم نیز به عهده این‌جانب بود.

سرپرست تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از قهرمانی استاد دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مسابقات تنیس روی میز در جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان سمنان نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: علیرضا جلالی عضو هیأت علمی گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود توانست در رشته تنیس روی میز که با حضور ۱۸ ورزشکار از دانشگاه‌های سراسر استان و به‌صورت تک حذفی برگزار شد، به مقام اول دست یابد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول