اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سعیدی: بودجه ژیمناستیک ۱۰۰ درصد پرداخت شده است

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون ژیمناستیک یکی از فدراسیون‌های است که صددرصد بودجه خود را گرفته است.

سعیدی: بودجه ژیمناستیک ۱۰۰ درصد پرداخت شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیکاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک که روی خط تلفنی برنامه رکورد آمده بود در خصوص اتفاقات رخ داده برای اعزام ژیمناستیک کاران کشورمان به استرالیا گفت: ژیمناستیک رشته پرمدال و از رشته های پایه است که برای همه دنیا و کشور ما اهمیت زیادی دارد در این مدت همه گونه حمایتی از این فدراسیون صورت گرفت تا بتوانند کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را انجام دهند.

وی افزود: ورزشکاران رشته ژیمناستیک باید در هشت دوره کسب سهمیه کنند. برای گرفتن ویزای کشور استرالیا باید زمان مناسب پیش بینی می شد اما قصد ندارم وارد این مسائل شوم. پس از اینکه درخواست شفاهی فدراسیون ژیمناستیک به صالحی امیری رسید که شخصاً به این مسئله ورود کرد و با مقامات IOC به صحبت پرداخت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک عنوان کرد: همچنین مقامات IOC با مسئولان و مقامات کمیته ملی المپیک استرالیا وارد صحبت شدند و خوشبختانه بدون فوت وقت ویزای ۵ نفر شامل سه ورزشکار یک مربی و یک سرپرست برای اعزام به استرالیا انجام شد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: ورزشکاران ژیمناستیک کشورمان از همین امروز می توانند به استرالیا اعزام شوند جا دارد که از حمایت های آقای صالحی امیری که شخصا به این مسئله ورود کرد، تشکر کنم. همچنین از مسئولان وزارت امور خارجه، دفتر امور مشترک فدراسیون ها و کمیته بین‌المللی المپیک که اقدامات مناسبی برای این مسئله انجام دادند، تقدیر و تشکر می کنم.

سعیدی در خصوص اینکه آیا این مسئله صحت دارد که فدراسیون ژیمناستیک ۱۸ میلیون تومان پول نداشته تا کارهای ویزا انجام شود و به صورت شخصی این پول پرداخت شده، تصریح کرد: ما بر اساس بودجه ابتدای سال بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت می‌کنیم. بودجه فدراسیون ژیمناستیک به صورت ۱۰۰ درصد پرداخت شده و حتی زودتر از موعد فدراسیون‌های دیگر این پول به فدراسیون ژیمناستیک داده شده. می‌توانم بگویم که فدراسیون ژیمناستیک اولین فدراسیونی بود که بودجه خود را به صورت ۱۰۰ درصد دریافت کرد. هرچند که بضاعت همین است اما باز هم از فدراسیون‌های المپیکی حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول