اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

غلامپور: مادر و همسرم گفتند چرا چشمی را کتک زدی!/ مگر اسکوچیچ قلبش درد نمی‌کرد؟

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال گفت: درگیری و کتک زدن روزبه چشمی در شخصیت من نیست و صحنه‌ای که از تلویزیون پخش شد همه مخاطبان را به اشتباه انداخت.

غلامپور: مادر و همسرم گفتند چرا چشمی را کتک زدی!/ مگر اسکوچیچ قلبش درد نمی‌کرد؟

بهزاد غلامپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شهرآورد 91، اتفاقاتی که در این دیدار افتاد و همچنین صحنه‌ای که در تلویزیون شائبه درگیری وی با روزبه چشمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ایجاد کرد صحبت‌هایی انجام داده که متن آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در زیر می‌خوانید:

فارس: ابتدا در مورد بازی صحبت کنید و چطور شد در آخرین لحظات پیروزی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست دادید؟

حق بچه‌های استقلال 3 امتیاز بود و برد کمترین پاداشی بود که ما می‌توانستیم از این بازی بگیریم. متأسفانه در دقایق آخر دروازه تیم ما باز شد و حال ما بد شد.

فارس: بعد از پایان مسابقه صحنه‌ای از تلویزیون پخش شد که ظاهرا شما با روزبه چشمی درگیر شده‌اید.

درست است. تصاویر به شکلی بود که انگار من روزبه چشمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زده‌ام. من و روزبه داشتیم با هم بحث فنی می‌کردیم که دست و پای ما همه با هم به حرکت درآمد (باخنده). واقعا فیلم به شکلی درآمد که انگار من چشمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زده‌ام، ولی چنین مسأله‌ای نبود. من شهامت آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارم که واقعیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگویم و زدن یک بازیکن نه در شأن من است و نه در شأن روزبه چشمی که چنین مسأله‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببیند.

فارس: اما زوایای دوربین واقعا به شکلی بود که همه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دچار اشتباه کرد.

شاید باور نکنید ولی تمام فامیل‌های ما، مادر و همسرم همه به من زنگ زدند و به من گفتند تو چه کار کردی؟ برای آنها قسم خوردم که این اتفاقی که شما می‌گویید درست نیست. همه می‌گفتند که من روزبه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زده‌ام ولی انصافا اصلا چنین مسأله‌ای نبود.

فارس: واقعا در آنجا چه صحبتی انجام شد که باعث عصبانیت چشمی شده بود؟

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هر چه بود تمام شد‌‌‌‌‌‌ و فقط یک بحث فنی صورت گرفت.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

فارس: پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چطور دیدید؟

پرسپولیس هم یک تیم قابل احترام بود و بازیکنان با کیفیتی داشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، اما به نظرم دست ما کمی بسته است‌.

فارس: چطور؟

متأسفانه در این شرایط کمی ما گیر کرده‌ایم. فکر می‌کنم مدیریت باشگاه از بازیکن گرفتن کمی غافل شد چون ما در پست‌هایی بازیکن می‌خواستیم اما باشگاه به فکر این موضوع نبود. ما کمی از بازیکن گرفتن عقب ماندیم و خواسته من از باشگاه این است که حواسش به تیم باشد چون ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و کارمان سخت است. حتما دیدید که ما دو سفر بسیار سخت در آسیا داشتیم و واقعا بازیکنان ما خسته بودند،‌ اما انصافا بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و باغیرت بازی کردند. از باشگاه می‌خواهم کمی به فکر ما هم باشد و تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تقویت کند.

فارس: شما فیلم خوشحالی‌تان بعد از گل اول‌تان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیده‌اید؟

هنوز نه.

فارس: نزدیک بود مجیدی مصدوم شود.

بله، من به هوا پردیم و غلت می‌زدم و از آن طرف هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مجیدی جا خالی داد. نکته مهم این است که مجیدی مصدوم نشود و همین  که این اتفاق نیفتد برای من کفایت می‌کند.

فارس: در مورد صحنه‌های گل و عملکرد حسینی چه نظری دارید.

حسینی در این مدت عملکرد خوبی داشته و دیدید که در بازی اولمان در آسیا مقابل الکویت چقدر عالی کار کرد. در بازی دوم هم سنگ تمام گذاشت و من از او راضی هستم. پور حمیدی هم شرایط خوبی دارد و هر زمان که لازم باشد از او استفاده می‌کنیم.

فارس: در مورد داوری دربی چه صحبتی دارید؟

داوری هم خوب بود، ولی صحنه‌های 50-50 را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نفع حریف سوت می‌زد.

فارس: حتما خبر دارید که اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده است.

بله، من فکر می‌کنم فدراسیون به ملت و مربیان ایران خیانت کرد. مگر قرار نبود از مربی ایرانی و پتانسیل کشورمان استفاده کنید؟ قرار بود ما از استعدادهای خودمان استفاده کنیم، پس چرا این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نکردیم؟ من فکر می‌کنم مافیا پشت این قضیه بوده و این تصمیم مافیایی در شأن فوتبال ما نبود. من و بهاروند هم‌استانی هستیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و لرستانی‌ها به شجاعت معروفند ولی به نظرم سرپرست کنونی فدراسیون فوتبال شجاعتش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پنهان کرد. این تصمیم مطمئنأ تصمیم بهاروند نبوده و به او دیکته کرده‌اند که اسکوچیچ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سرمربی تیم ملی کنند. اما همین جا یک سوال دارم.

فارس: بفرمایید.

مگر اسکوچیچ قلبش درد نمی‌کرد؟ آقایان خیلی راحت افکار عمومی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دور زدند و مثل روز برایم روشن بود که روز بازی ما با پرسپولیس سرمربی تیم ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ معرفی می‌کنند. آقایان با این کار به ملت ایران توهین کردند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. به نظرم این کار غیرحرفه‌ای بود و خیلی راحت مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بازی دادند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول