اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کسانی که مقاومت را زیر سوال می‌برند شایسته مسؤولیت نیستند

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با اشاره به انتخابات پیش رو رأی را حق الناس دانست و گفت: کسانی که مقاومت را زیر سوأل می‌برند شایسته مسؤولیت نیستند.

کسانی که مقاومت را زیر سوال می‌برند شایسته مسؤولیت نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حسین شریعتمداری مدیر مسؤول روزنامه کیهان شامگاه پنج‌شنبه در مراسم جشن انقلاب در مسجد جامع دماوند با بیان اینکه در تمام دنیا هیچ کشوری نیست که سالروز تأسیس خود را با یک راه‌پیمایی عظیم به تأیید ملت خود برسانند، اظهار داشت: لزوم این کار برای این است که ما فراموش نکنیم کجا بودیم چون اگر این موضوع مهم را از یاد ببریم مطاعی که به دست آورده‌ایم را قدر نمی‌دانیم و  ارزان می‌فروشیم.

وی با بیان اینکه دشمن سعی می‌کند ماجرای شهادت شهید بزرگوار سلیمانی را تحریف کند، ادامه داد: شهادت حاج قاسم و پیامدهای آن یکی از معجزات بزرگ الهی بود که پس از گذشت ۴۱ سال از انقلاب در مراسم تشییع و بزرگداشت شهادت سپهبد ده‌ها میلیون نفر به صحنه آمدند و این نشان می‌دهد که انقلاب همچنان زنده و با قدرت پابرجا است.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان تصریح کرد: این موضوع بیانگر این است که توده‌های عظیم مردم چه نسخه‌ای را می‌پسندند و برای درک و فهم آن باید دید شهید سلیمانی چه زندگی و ویژگی‌هایی داشت.

شریعتمداری سردار سلیمانی را یک مؤمن واقعی دانست و افزود: در انتخابات پیش رو اگر کسی را دیدید که در این زمینه لغزش دارد به او روی نیاورید چرا که  رأی حق الناس است و باید حفظ شود و شهید سلیمانی قهرمان مقاومت بود بنابراین کسانی که مقاومت را زیر سوأل می‌برند شایسته مسؤولیت نیستند.

وی با بیان اینکه سلیمانی ساده زیست بود و هیچ تصویری از او دیده نمی‌شود که پشت میز نشسته باشد، تصریح کرد: سردار رشید اسلام همواره در جبهه، عبادت و یا کمک به مردم محروم بوده و کسی که درد و محرومیت را نچشیده باشد نمی‌تواند مشکل مردم را بفهمد و چنین فردی هم نباید در مسؤولیت قرار گیرد.

این فعال سیاسی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های این جریانات دروغگویی است که امروز حرفی می‌زنند و فردا آن را نفی می‌کنند که در همین روزها بسیاری از مشکلات اقتصادی درست کردند و امروز از چیزی که خودشان به مردم وارد کردند اعتراض می‌کنند و جالب‌تر کسی که با همین انتخابات کشور مسؤولیت گرفته، چگونه امروز انتخابات را انتصابات می‌نامد.

شریعتمداری یکی از ویژگی‌های بارز حاج قاسم را اهل گفت‌وگو بودن برشمرد و ابراز داشت: سردار سلیمانی به کسی  باج نمی‌داد و این دروغ است که ایشان سیاستمدار نبود و حاج قاسم سیاستمدار بسیار برجسته‌ای بود اما متعلق به حزب و گروه خاصی نبود.

وی برخی از مذاکرات را دیکته نویسی عنوان کرد و گفت: اگر رهبری می‌گوید ما با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم به این دلیل است که آن‌ها موضوع مذاکره و سقف آن را از قبل تعیین کرده‌اند و می‌خواهند هرچه که می‌گویند را ما بپذیریم که از جمله صنعت موشکی بوده که یکی از مؤلفه‌های بازدارندگی ایران اسلامی است.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان تأکید کرد: کسانی که این مسائل ساده را درک نکرده‌اند شایسته حضور در مسؤولیت نیستند و وقتی ترامپ به صراحت اعلام کرده که دستور ترور حاج قاسم را داده اما برخی هنوز می‌گویند مذاکره کنیم.

شریعتمداری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: خونخواه شهید سلیمانی همه نیروهای مقاومت هستند و عملیاتی که اخیرا انصرالله یمن انجام داد چیزی شبیه فتح المبین مابود و تعداد ادواتی که گرفته‌اند بی‌شمار است و این‌ها همه پس از شهادت شهید سلیمانی رقم خورده و این جایگاه و در این نقطه حساس حیف است که کسانی به کانون‌های تصمیم ساز و سیاست پرداز بفرستیم که با این گونه جریانات آشنایی ندارند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۷/پ/س۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول