اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دین‌محمدی: نمایش استقلال راضی کننده بود/ اسکوچیچ هیچ رزومه‌ای ندارد

پیشکسوت استقلال گفت: نمایش استقلال در دربی کاملا راضی کننده بود و باید پیروز می‌شد.

دین‌محمدی: نمایش استقلال راضی کننده بود/ اسکوچیچ هیچ رزومه‌ای ندارد

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی دربی اظهار داشت: بازی جذابی بود و هواداران دو تیم هم از این مسابقه که 4 گل هم داشت لذت بردند. به نظر من استقلال خیلی خطرناک‌تر از پرسپولیس و نمایشش راضی کننده بود. پرسپولیس مالکیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت اما این دلیل نمی‌شود که شما خوب بازی کرده باشید؛ موقعیت روی دروازه مهم است. مهم نیست که شما با 3 یا 40 ضرب به دروازه برسید.

وی ادامه داد: موقعیت‌های استقلال خطرناک‌تر بود و حتی می‌توانست برنده شود. در صحنه گل دوم هم در یک لحظه پای حسینی سُر خورد و توپ به دروازه رفت.

*بازی دفاعی یک تاکتیک است، اینتر هم با همین شیوه قهرمان شد

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند این تیم در نیمه دوم کاملا دفاعی بازی کرد گفت: طبیعی است هر تیمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم در جهان نگاه کنیم وقتی جلو می‌افتد بیشتر دفاع می‌کند. یادم می‌آید زمان ما هم پرسپولیس وقتی جلو می‌افتاد همه در محوطه جریمه زیر توپ می‌زدند. این یک تاکتیک است. دفاعی بازی می‌کنید که گل نخورید. اینتر میلان هم زمان موریینیو با همین تاکتیک قهرمان اروپا شد. در مجموع پرسپولیس هیچ صحنه خطرناکی نداشت.

*طاهرخانی بهترین بازیکن استقلال بود

دین‌محمدی در مورد اینکه بهترین استقلال در این مسابقه چه کسی بود، گفت: به نظر من طاهرخانی بهترین بازیکن بود. به خاطر اینکه هم جوان بود و هم اولین دربی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه می‌کرد. کارآیی خیلی خوبی داشت و کاملا راضی‌کننده بود. ارسلان مطهری و مهدی قائدی هم خیلی خوب بازی کردند، اما وریا غفوری و میلیچ می‌توانستند بهتر باشند. در مجموع استقلال راضی‌کننده بود و آنهایی که مساوی گرفتند باید خوشحال باشند. ما از این که نبردیم ناراحت هستیم. فرهاد مجیدی هم با توجه به اولین تجربه‌اش نمره خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفت.

 

* اسکوچیچ هیچ رزومه‌ای ندارد/ دلم برای آبادانی‌ها می‌سوزد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در مورد انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: نمی‌دانم چه کسی او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب کرده و امیدوارم در آینده معرفی شود. این مربی هیچ رزومه‌ای ندارد. با ملوان ششم شد. فولاد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نتوانست قهرمان کند و خونه به خونه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم که بهترین تیم لیگ یک بود نتوانست به لیگ برتر بیاورد.

وی ادامه داد: دلم برای آبادانی‌ها می‌سوزد. او اگر قرار نبود در ایران مربیگری کند چرا هدایت تیم ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پذیرفت. او مدام می‌گفت در آبادان پول نیست و هر روز هم بیماری‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهانه می‌کرد و قلبش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گرفت.

* امروز بهترین روز اسکوچیچ در عمرش بود/ جام‌جهانی برویم با تلاش بازیکنان بوده است

دین‌محمدی تاکید کرد: ما علی دایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتیم که پیش از این تجربه کسب کرده بود و می‌تواند خیلی کمک کند. اینقدر از ایرانی‌ها حمایت کردیم اما در نهایت یک مربی خارجی انتخاب کردند. به نظرم دیروز بهترین روز عمر اسکوچیچ بود، چون هیچ کس فکر نمی‌کرد سرمربی تیم ملی شود. تا دو سال قبل هیچ تیمی او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌خواست. دو سال قبل در لیگ یک مربیگری می‌کرد و حالا سرمربی تیم ملی شده است. چطور می‌شود؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار است تیم ملی با اسکوچیچ به جام جهانی برسد گفت: آرزویم این است که تیم ملی در جام جهانی باشد اما اگر برود با تلاش بازیکنان بوده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول