اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دانش‌آموزان امروز رسالت خطیری بعهده دارند

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان رسالت دانش آموزان نسل امروز را بسیار خطیر ارزیابی کرد و گفت: ما امروز باید پاسدار و ادامه دهنده خون هزاران شهید باشیم.

دانش‌آموزان امروز رسالت خطیری بعهده دارند


به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز استان کردستان بمناسبت دهه فجر و با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، از دانش‌آموزان نسل سوم به دلیرمردان و شیرزنان آینده نام برد و خطاب به آنها گفت: دشمن تلاش می‌کند بر افکار و ذهن شما تاثیر بگذارد و با سست‌کردن باورها و اعتقادات دینی بر شما تسلط یابد.

وی بابیان اینکه دانش آموزان با کسب دانش و علم آموزی مسولیت‌های آینده کشور را بدست خواهند گرفت، تاکید کرد: دانش‌آموزان باید ادامه دهنده شهیدان سال ۴۲، حاج قاسم سلیمانی شهید ناهید فاتحی‌کرجو و امثال آنها باشند.

فرمانده سپاه کردستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی کارآمدترین و مردمی‌ترین نظام در جهان است اظهار کرد: آمریکا درصدد است وحدتی که عامل پیروزی انقلاب بوده خدشه‌دار کند، نظام فاسدی برای مردم ترسیم کند و شرایطی در جامعه فراهم کند که جوانان ما لباس، منش و الگوهای آمریکایی را اقتباس کنند.

وی گفت: دغدغه آمریکا ایجاد امنیت، توسعه کشور و رشد دانش و تکنولوژی نیست بلکه سست‌کردن باورهای مردم ترویج فساد، قمار و بی‌بندوباری در جامعه و به سلطه درآوردن ملت‌های مستضعف و بلعیدن ثروت‌های فقیر جهان است.

سردار حسینی انقلاب اسلامی را مردمی‌ترین انقلاب در تاریخ بشریت بعد از نهضت رسول‌الله دانست و گفت: مختصات این انقلاب مختص رهبری و مردم ایران است.

به گفته وی، در میان رهبران جهان امام راحل استثناترین رهبر الهی، دینی، مکتبی و مردمی است.

فرمانده سپاه کردستان یادآور شد: انقلاب اسلامی حوادث و بحران‌های زیادی پشت سر گذاشت نه پشتوانه خارجی داشت نه به کودتا شکل گرفته بلکه یک انقلاب الهی، فرهنگی و مردمی بوده است.

به گفته وی، رهبر انقلاب از میان مردان حاکمیت برنخواسته بلکه کلید انقلاب و شعله‌های این نهضت بوسیله مردی خدایی روشن شد و مردمی‌ترین حکومت جهان را در ایران مستقر ساخت.

سردار حسینی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام توانست یک رژیم  دیکتاتوری ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی، تجاوز رژیم بعثی و حامیان آنها را در منطقه شکست دهد.

سردار حسینی رمز پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت امام راحل ره را باور و اعتقاد الهی، ایمان به خدا و ایمان به مردم برشمرد.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل که حاکمیت اسلامی بدون مردم معنایی ندارد اظهار کرد: انقلاب اسلامی با تقدیم جوانان برومند بهای سنگینی پرداخت کرد.

وی با بیان اینکه در دوران شاه فاصله زیادی میان مسوولین و مردم وجود داشت افزود: این در حالی است که نظام جمهوری اسلامی بر مبنای رهبری خردمند، آگاه و بصیر شکل گرفته و انتخاب رییس جمهور و نمایندگان یک انتخاب مردمی و آگاهانه است.

سردار حسینی همچنین یادآور شد: دشمنان نظام در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره با تبلیغات منفی و کم‌کاری نشان دادند مسوولان یاس و ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کنند.

وی دوم اسفند امسال را حادثه بزرگ اجتماعی ایران دانست و افزود: انقلاب و نظام بر پایه مردم است در این راستا حضور در انتخابات ضروری است ومردم باید حضور پررنگی در انتخابات داشته باشند و روحیه مشارکت، امید، نشاط وحدت و انسجام  را تزریق کنند.

فرمانده سپاه کردستان اظهار کرد: با حضور در انتخابات و انتخاب نماینده دلسوز، پاکدامن و حافظ منافع مردم  افتخار نظام باشیم.

وی همچنین افزود: با شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حمایت خود را از نظام نشان دهیم  و به دشمن نه بگوییم.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان رسالت دانش آموزان نسل امروز را بسیار خطیر ارزیابی کرد و گفت: ما امروز باید پاسدار و ادامه دهنده خون هزاران شهید باشیم.

۳۶ هزار دانش آموز در کشور به درجه رفیع شهادت نایل شده‌اند که از این تعداد ۴۱۵ نفر متعلق به استان کردستان بوده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول