اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بیژن حیدری روانشناسانه دربی 91 را سوت زد/گل علیپور سالم بود

کارشناس داوری فوتبال کشور با اشابه به قضاوت خوب دربی گفت: بیژن حیدری روانشناسانه دربی 91 را سوت زد.

بیژن حیدری روانشناسانه دربی 91 را سوت زد/گل علیپور سالم بود

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص نقد داوری بیژن حیدری و کمک‌های وی در دربی 91 تهران اظهار کرد: اول این که داور و تیم داوری در کل نمره قبولی از این بازی گرفتند.

کارشناس داوری فوتبال کشور گفت: در این بازی دکتر بیژن حیدری بیشتر از این که به عنوان یک داور در بازی حضور داشته باشد مثل یک روانشناس عمل کرد و توانست بازی را به خوبی اداره کند هر چند که باید به بازیکنان دو تیم بابت بازی خوب و جوانمردانه خودشان تبریک گفت.

رودنیل در بخش دیگری از اظهارات خود در خصوص نقد داوری دربی 91 گفت: همه گل‌های بازی سالم بود هر چند که در ابتدا احساس می شد گل علی علیپور آفساید باشد اما با دیدن چند باره صحنه گل مشخص شد که گل او هیچ مشکلی نداشته است.

وی با بیان این که در این بازی اخطارهایی که داد شد و خطاهایی هم که گرفته شد درست و صحیح بودند افزود: اگر داور می‌خواست قانون را به معنای اتم و اکمل خود در بازی اجرا کند باید دو بازیکن از بازی اخراج می‌شدند که یکی از آن‌ها اوساگانا بود این بازیکن در صحنه‌ای که توپ را بیرون زد مستحق کارت زرد بود و بعد از آن هم یک کارت گرفت که باید در مجموع اخراج می‌شد.

این کارشناس داوری فوتبال کشور با اشاره به این که در مجموع نمره 8.8 را به بیژن حیدری می‌دهد از هماهنگی خوب حیدری و کمک‌هایش گفت و افزود: البته همان گونه که قبل از بازی هم گفتم با همه احترامی که برای شجاع خلیل‌زده قائل هستم نبود او هم یکی از دلایل آرامش بازی بود.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول