اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مقیمی: یک ماه است در کویت بازی می‌کنم/ سطح این کشور مانند ایران نیست

بازیکن ملی‌پوش فوتسال بانوان ایران به مدت ۳ هفته در لیگ کویت بازی خواهد کرد.

مقیمی: یک ماه است در کویت بازی می‌کنم/ سطح این کشور مانند ایران نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با توجه به عدم صعود نامی نو به مرحله پلی‌آف فوتسال بانوان، نسترن مقیمی بازیکن این تیم راهی کویت شد تا در یک تیم باشگاهی این کشور بازی کند.

با توجه به مصدومیت بازیکن برزیلی تیم کویتی در فاصله ۳ هفته مانده به پایان لیگ، نسترن مقیمی در این مدت جایگزین این بازیکن خارجی در تیم الکویت خواهد شد.

شهرزاد مظفر سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان نیز مدت‌هاست در کویت حضور دارد و با تیم ملی این کشور کار می‌کند. 

کویت تنها کشور کاندیدای میزبانی جام ملت‌های آسیاست که سال آینده برگزار خواهد شد.

نسترن مقیمی در گفت وگو با فارس، در این خصوص اظهار داشت: ابتدای فصل خودمان از یک تیم کویتی پیشنهاد داشتم اما مدیرعامل نامی نو اجازه نداد تا اینکه ۲ هفته پیش پیشنهادی از الکویت داشتم.

وی ادامه داد: همه تیم‌های لیگ کویت فقط می‌توانند یک بازیکن خارجی بگیرند. بازیکن خارجی الکویت آسیب دید و با توجه با اینکه این باشگاه کارمند ایرانی دارد بازیکنان ما را می شناسند. با من صحبت کردند با توجه به اینکه نامی نو در جمع ۴ تیم برتر قرار نگرفت من هم با مدیرعامل صحبت کردم.

بازیکن ملی‌پوش فوتسال ایران یادآور شد: شب گذشته نخستین جلسه تمرینی ما برگزار شد. سطح تیم‌های کویت مانند باشگاه‌های ایرانی نیست. البته طبیعی است چون این کشور دو سال است که مسابقات لیگ را برگزار می‌کند. هنوز در بازی رسمی شرکت نکرده‌ام تا ببینم در بازی به چه صورت هستند.

مقیمی در پاسخ به این سؤال که آیا برای فصل آینده هم برنامه‌ای برای بازی در لیگ کویت دارد عنوان کرد: باید ببینم این یک ماه چطور می‌گذرد بعد تصمیم‌گیری خواهم کرد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول