اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

امام راحل(ره) اجازه نداد نقاط ضعف به تهدید تبدیل شود

شهردار تهران گفت: امام راحل(ره) اگر چه درس مدیریت استراتژیک نخوانده بود اما به درستی نقاط ضعف را شناخته و اجازه نداد این شرایط به تهدید تبدیل شود و مزیت‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

امام راحل(ره) اجازه نداد نقاط ضعف به تهدید تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حرم امام خمینی (ره)، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم تجدید میثاق شهردار و اعضای شورای شهر تهران با آرمان‌های امام(ره) در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: عاملی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن جمهوری اسلامی شد قطعا آن عامل موجب تداوم انقلاب هم خواهد بود.

وی تصریح کرد: امام همواره به دو لفظ «همه با هم» و «وحدت کلمه» اشاره می‌کرد و با اجرای همین دو کلید واژه هم در دوارن قبل و هم در بحران‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اوضاع را رهبری کرد.

شهردار تهران خاطر نشان کرد: همه افرادی که دل به عشق امام بسته بودند بدون شناخت یکدیگر به واسطه زبان مشترک برای هدفی مشترک پیرو فرامین امام راحل(ره) بودند.

حناچی افزود: ارتباطی که امام راحل(ره) با دلدادگان انقلاب در داخل و حتی خارج از کشور داشتند از جنس هدف مشترک بود و مصداق بارز آن شهدای انقلاب اسلامی بودند.

وی ادامه داد: شهیدان دفاع مقدس هشت سال به عشق امام تا آخرین لحظات و سخت‌ترین شرایط در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیدند و جان خود را به عشق امام(ره) فدا کردند.

شهردار تهران معتقد است: جرأت و جسارت از امام به یادگار مانده و تاریخ انقلاب اسلامی هم نشان دهنده شجاعت و جسارت پیر جماران است.

حناچی اضافه کرد: امام راحل(ره) با شجاعت تمام و روحیه منحصر به فردی که داشتند در مقاطعی چه دوران قبل و چه در بهمن ماه بدون ترس و واهمه از قدرتی مردم را به حضور در خیابان‌ها دعوت کردند.

وی گفت: جرأت و جسارت امام راحل(ره) در پایان جنگ و پذیرش قطعنامه نیز از درس‌های بزرگی به شمار می‌رود که معمار کبیر انقلاب اسلامی از خود به یادگار گذاشتند.

شهردار تهران با اشاره به اینکه راه امام راحل(ره) و انقلاب در واقع راه رسیدن به موفقیت و سعادت است، بیان داشت: هر کسی که بر خلاف مسیر امام(ره) قدم بردارد در مسیر انقلاب اسلامی هم ره نمی‌سپارد.

حناچی یاد آور شد: جوانان انقلابی امروز هم در قالب جهادگران در عرصه‌های مختلف فعالیت و به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول