اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حضور در انتخابات نه حمایت از یک کاندیدا بلکه حمایت از کلیّت نظام است

نماینده کلیمیان ایران در مجلس گفت: شرکت در انتخابات نه به معنای حمایت از یک کاندیدای خاص بلکه به حمایت از کلیت نظام و وجود کشوری به نام ایران است و هرگونه تساهل و تسامح در این کار می‌تواند موجب خوشحالی دشمن شود.

حضور در انتخابات نه حمایت از یک کاندیدا بلکه حمایت از کلیّت نظام است

سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: وجه خاص دهه فجر و مراسم روز 22 بهمن امسال نزدیک بودن آن به انتخابات است و به نظر من تکیه همه در این مدت باید به تشویق مردم به شرکت گسترده در انتخابات باشد. 

وی افزود: در این مقطع خاص زمانی که کشور ما شدیداً مورد هجوم اقتصادی، فرهنگی و حتی نظامی دشمن قرار دارد، رأی دادن و شرکت در انتخابات نه به معنای طرفداری از یک داوطلب خاص بلکه به معنای دفاع از کلیت نظام و حتی بالاتر از آن، دفاع از وجود کشوری به نام ایران است. 

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هرگونه تساهل و تسامح در بحث حضور در انتخابات می‌تواند باعث خوشحالی دشمنان شود و ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که همه یکپارچه به دشمنان ثابت کنیم که با وجود همه مشکلات بر عهدمان با کشور و رهبرمان استوار و ثابت قدمیم. 

وی خاطرنشان کرد:‌ حضور پرشور در انتخابات سوا از اینکه چه کسی بتواند کرسی مجلس را به دست آورد، در واقع حمایت از کلیت نظام است و هر رأیی که به صندوق انداخته می‌شود، یک آری به نظام و اعلام پشتیبانی از کلیت این حاکمیت دینی است. 

وی افزود: همانطور که پیش از این گفتم، امروز بیش از هر زمانی باید وحدت خود را حفظ کنیم تا از این رهگذر بتوانیم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را برای ایجاد تفرقه در کشور خنثی سازیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول