اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

انقلاب اسلامی به زن مسلمان ایرانی کرامت بخشید/ تأکید بر تقویت و تربیت نسل توسط زنان

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: انقلاب اسلامی جایگاه و منزلت اصلی و از دست رفته زنان را آنها بازگرداند.

انقلاب اسلامی به زن مسلمان ایرانی کرامت بخشید/ تأکید بر تقویت و تربیت نسل توسط زنان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ناهید پرویزپور پیش از ظهر امروز در همایش نقش بانوان در انقلاب اسلامی، ضمن گرامی‌داشت دهه‌فجر، اظهار کرد: امروز که پنجمین روز از دهه مبارک فجر است با نام سبک زندگی ایرانی اسلامی، اعتلای منزلت زن و تحکیم بنیاد خانواده نام‌گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب‌های متفاوتی به وقوع پیوسته است، اما بسیاری از آن‌ها در طول زمان دستخوش تغییراتی شدند، این در حالی بوده که رمز ماندگاری و پایداری انقلاب اسلامی در مردمی بودن آن است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی برای مردم، بیان داشت: زنان سهم بیشتر و مهم‌تری از وقوع انقلاب دارند، چرا که انقلاب اسلامی جایگاه و منزلت اصلی و از دست رفته زنان را آنها بازگرداند.

پرویزپور تصریح کرد: انقلاب اسلامی با کرامت‌بخشی به زن مسلمان ایرانی، زمینه‌ و بستر حضور و مشارکت‌های اجتماعی و سیاسی این قشر از جامعه را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زنان نقش مهمی در سیاست‌های کلان کشور دارند، گفت: انقلاب اسلامی با اعتمادبخشی و ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و اجرای عدالت اجتماعی برای زنان موجب شد زنان حضور تاثیرگذاری در مناسبت‌ها و سیاست‌های کشور داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان ادامه داد: یکی از وظایف مهم زنان در جامعه اسلامی تحکیم بنیاد خانواده و تربیت نسل است، از این‌رو امروز وظیفه ما زنان است که ضمن تقویت نسل، پایه‌های اعتقادی و تربیت نسل را بیش از پیش محکم نماییم.

انتهای پیام/85018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول