اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تجدید حمایت مقتدی الصدر از اعتراضات در عراق

رهبر جریان الصدر عراق حمایت گسترده از اعتراضات و «انقلاب» در این کشور را ضروری دانست.

تجدید حمایت مقتدی الصدر از اعتراضات در عراق

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مقتدی الصدر»، رهبر جریان الصدر و رئیس ائتلاف انتخاباتی سائرون در پارلمان عراق خواستار حمایت گسترده از اعتراضات این کشور شد.

صدر شامگاه سه‌شنبه در حساب توییتری خود ضمن سلام و درود فرستادن به معترضان عراقی، «همه محبان اصلاح» و همه کسانی که در برقراری کلاس‌های درس، آموزش و تعلیم در عراق همکاری کردند، نوشت: «ضروری است که از انقلاب با اعداد و ارقام بیشتر حمایت شود تا علیه فاسدان تقویت شده و قوی گردد و مسالمت‌آمیز بودن و هیبت این انقلاب حفظ شود».

او این بیانیه توییتری خود را با عنوان «خادم علم» امضا کرده و هشتگ «عراق علم و علما پیروز می‌شود» را در توییتر خود استفاده کرده است.

مقتدی الصدر از ابتدای اعتراضات در عراق که از مهر آغاز شد، از این اعتراضات و خواسته‌های معترضان حمایت کرده است و از نیروها و طرفداران خود خواسته با حمایت از معتراضان، سیاستمداران را به اجزای اصلاحات مورد نظر مجبور کنند.

او این هفته از نیروهای موسوم به «کلاه آبی‌ها» خواست تا با هماهنگی نیروهای امنیتی تلاش کنند تا فعالیت مدارس و ساعات کاری آن‌ها از سر گرفته شود و به کلیه  نشانه‌های اعتراضات اخیر، با بازگشت نظم به امور کشور، پایان داده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول