اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سعیدی: فدراسیون ژیمناستیک قصور داشت/ طرح لباس کاروان بزودی نهایی می شود

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: درباره مشکلات ژیمناستیک فدراسیون قصور داشته، چون اگر زودتر با کمیته ملی المپیک صحبت می‌کرد، با ورود ما از طریق مسیر‌های قانونی اقدامات لازم انجام می‌شد

سعیدی: فدراسیون ژیمناستیک قصور داشت/ طرح لباس کاروان بزودی نهایی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس، کیکاووس سعیدی در حاشیه مراسم رونمایی از دست‌نوشته‌های جهان پهلوان تختی، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های ذاتی کمیته ملی المپیک گرامی‌داشت و نگه‌داشت یاد و خاطره پیشکسوتان، المپین‌ها و نام‌آوران ورزش ایران است که از طریق موزه ملی ورزش این امر به خوبی در حال اجرا است. در این موزه دستاوردهای قهرمانان قدیمی و کنونی به نمایش در آمده تا کارهای خوب نفرات گذشته به نسل جوان منتقل شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درمورد مشکلات فدراسیون ژیمناستیک برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک به میزبانی استرالیا، عنوان کرد: در این زمینه به کمیته ملی المپیک دیر اطلاع‌رسانی شد؛ البته هنوز هم زمان داریم. صالحی‌امیری در این مدت رایزنی‌هایی با کمیته بین‌المللی المپیک داشت و قول همکاری داده شده است. IOC مواردی را به کمیته المپیک استرالیا ابلاغ کرده و امیدوار هستیم به زودی کمک‌هایی برای رفع این مشکل و صدور روادید انجام شود.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم در این بین فدراسیون قصوری داشته است، چون اگر زودتر با کمیته ملی المپیک صحبت می‌کرد، با ورود ما از طریق مسیر‌های قانونی اقدامات لازم انجام می‌شد. با توجه به اینکه فدراسیون از طریق یک کانال غیررسمی اقدام کرده، کار به تعویق افتاده است. امیدواریم که این مشکل هم هرچه زودتر حل شود و ورزشکاران ما بتوانند در مسابقات جهانی و کسب سهمیه حضور پیدا کنند.

سعیدی درمورد رونمایی از لباس کاروان ایران در بازی‌های المپیک 2020 توکیو، خاطرنشان کرد: طرح‌های متعددی در ستاد ملی مد و لباس ارائه شده و این طرح‌ها توسط کارشناسان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. این طرح‌ها باید نمایانگر هویت ملی ما باشد و شاخصه‌های اصلی ورزش کشور را نشان دهد. این کار خیلی خوب جلو رفته و باید از عزیزانی که زحمت کشیده‌اند، تشکر کنیم. طرح‌های پالایش شده آماده است و به زودی این طرح‌ها نهایی خواهد شد. زمان کافی داریم تا طرح را به مزایده بگذاریم که تولید کننده‌های خوب‌مان آن طرح را آماده کرده و در اختیاران کاروان ایران قرار دهند. قطعاً این طرح تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول